Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@14:46:20 GMT

بورس در هفته‌ای که گذشت/ شاخص ۱۲ هزار واحد ریخت

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۴۳۴۵

شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته اخیر با اُفت بیش از ۱۲ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحدی بازگشت.

خبرگزاری میزان - بررسی روند هفتگی شاخص بورس و اوراق بهادار حاکی از آن است که بازار سرمایه این هفته با روند نزولی پشت سر گذاشت و فقط یک روز هفته در هفته اخیر مثبت بوده است.

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت کار خود را از کانال یک میلیون و ۲۵۵ هزار واحدی آغاز کرد و با اُفت بیش از ۱۲ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحدی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل بورس و اوراق بهادار در روز شنبه مورخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ با اُفت بیش از ۹ هزار و ۱۵۱ واحدی به پله یک میلیون و ۲۴۰ هزار واحدی رسید و شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۷۲ واحدی به پله ۱۷ هزار و ۸۵۲ واحدی بازگشت.

در دومین روز هفته مورخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ شاخص بورس و اوراق بهادار به روند نزولی خود ادامه داد و با ریزش بیش از ۹ هزار و ۷۷۵ واحدی به پله یک میلیون و ۲۳۰ هزار واحدی بازگشت و فرابورس اُفت ۷۹ واحدی راتجربه کرد.

شاخص بورس در سومین روز هفته نیز روند منفی خود را حفظ کرد و با ریزش بیش از ۴ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۲۲۶ هزار واحدی رسید، اما فرابورس تغییر رویه داد و با رشد بیش از ۲۴ واحدی به پله ۱۷ هزار و ۷۹۶ واحدی رسید.

پس از گذراندن ۳ روز منفی، شاخص در چهارمین روز هفته روند خود را تغییر داد و با رشد بیش از ۱۸ هزار و ۴۵۷ واحدی به پله یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحدی بازگشت و فرابورس با رشد بیش از ۱۴۳ واحدی به پله ۱۷ هزار و ۹۴۰ واحدی دست یافت.

روند مثبت شاخص بورس در هفته اخیر عمر زیادی نداشت و شاخص مجددا در آخرین روز کاری هفته منفی شد و با ریزش بیش از یک هزار و ۳۲۰ واحدی به پله یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحدی رسید. اما فرابورس همچنان مثبت ماند و با رشد بیش از ۱۱ واحدی به پله ۱۷ هزار و ۹۵۱ واحدی رسید.

به طور کلی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت روز‌های خوبی را پشت سر نگذاشت و روند منفی بازار اول و آخر هفته بر بازار حاکم بود.

بيشتر بخوانيد شاخص صعودی شد/ رشد ۱۸ هزار واحدی طی معاملات امروز


انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادي شاخص بورس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادي شاخص بورس واحدی به پله یک میلیون بورس و اوراق بهادار هزار واحدی رسید رشد بیش واحدی بازگشت شاخص بورس بورس در هفته روز هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با افزایش ۵۷۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۵۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۷ هزار و ۳۵۵ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس