Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@18:42:13 GMT

۵ روش برای بالا بردن درآمد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۴۶۳۷

۵ روش برای بالا بردن درآمد

همه انسان ها در صدد کسب درآمد بیشتر و کار و کاسبی بهترند.

به گزارش ایمنا، زمانی که شما برای رسیدن به اهدافتان یا برطرف کردن نیازهایتان می‌جنگید، احتمالاً به اولین چیزی که فکر می‌کنید این است که چگونه می‌توان درآمد تان را افزایش داد. اگر برنامه دارید تا درآمد خود را افزایش دهید، باید یک نگاه طولانی مدت داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که برنامه‌ریزی می‌کنید باید تمام جوانب مثل هزینه سرمایه‌گذاری، مقدار درآمد، مبلغ مالیات و یا سختی راه‌حل فکر کنید. در ادامه به ۵ راه برای افزایش درآمد اشاره می‌کنیم:

یک تجارت را شروع کنید

یکی از راه‌هایی که برای افزایش درآمد مناسب است این است که یک کسب و کار و یک تجارت جدید را شروع کنید. بهترین راه حل این است که تجارتی را آغاز کنید که از به آن علاقه‌مند هستید و با کار کردن در آن حیطه کمتر خسته می‌شوید. بعضی از ما در حیطه‌هایی کار می‌کنیم که ممکن است هیچگاه افزایش درآمد نداشته باشیم، اما می‌توانیم با ایجاد یک کسب و کار دی حیطه دیگر، از اوقات فراغت خود برای افزایش درآمد استفاده کنیم. تجارت بهترین راه‌حل برای بی‌نهایت کردن درآمد و رشد دائمی است.

به مدرسه برگردید

اشتباه نکنید! منظور ما از اینکه به مدرسه برگردید این نیست که دوباره دانش‌آموز شوید؛ بلکه مقصود آن است که دوباره چیزها را بیاموزید و مهارت‌ها را فرا بگیرید. لازم نیست در زمینه‌های مختلف مهارت آموزی کنید و آموزش ببینید؛ کافی است یک حیطه را انتخاب کنید و با آموختن یک مهارت جدید سعی کنید یک کار دیگر را هم یاد بگیرید تا از این طریق بتوانید درآمد خود را افزایش دهید.

از علاقه‌مندی‌هایتان پول در بیاورید

شما می‌توانید با انجام دادن کارهایی که از آن‌ها لذت می‌برید، در اوقات فراغت خود درآمد کسب کنید. اگر کمی خلاق باشید برای کسب درآمد و تفریح راه‌های زیادی وجود دارد. مثلاً اگر هنر خاصی دارید می‌توانید با استفاده از هنر خود محصولات تولیدی را در فروشگاه‌ها بفروشید. یا اینکه چیزهایی را که بلدید در یوتیوب به اشتراک بگذارید و از این طریق درآمد قابل توجهی کسب کنید.

سعی کنید هنگام خواب پول در بیاورید

یکی از راه‌های عالی برای افزایش درآمد این است که از روش‌هایی استفاده کنید که با فروش حق اشتراک یا تبلیغ برای شما درآمدزایی می‌کند. مثلاً شما با ایجاد یک سایت، وبلاگ، شبکه اجتماعی یا کانال یوتیوب می‌توانید مخاطب جذب کنید و بعد با تبلیغات درآمد کسب کنید.

ترفیع یا افزایش حقوق را درخواست کنید

آخرین راه و البته غیر ممکن‌ترین راه این است که از کارفرما یا رئیس خود درخواست افزایش حقوق بکنید. ممکن است هنگام این درخواست با موافقت مواجه شوید، اما اگر با مخالفت روبه‌رو شدید به تغییر شغل هم فکر کنید. اگر بتوانید شغل خود را تغییر دهید و در جایی بهتر با حقوق و مزایای بهتر کار کنید. البته این کار ممکن است گاهی سخت یا غیر ممکن باشد، اما اگر به توانایی‌های خود ایمان داشته باشید، به راحتی می‌توانید یک شغل بهتر پیدا کنید. اگر از شغل خود راضی هستید توصیه می‌کنیم از راه‌های دیگری استفاده کنید، اما اگر ناراضی هستید، کار کردن در همان جا ارزش خاصی ندارد.

منبع: رکنا

کد خبر 487219

منبع: ایمنا

کلیدواژه: درآمد شبکه اجتماعی کسب و کار درآمدزایی درآمد پایدار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برای افزایش درآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی پس از شکست ۲-۰ در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، امشب مقابل یوونتوس به تساوی ۱-۱ رسید. آنها پنجشنبه در بازی برگشت در استادیوم بای آرنا مهمان لورکوزن هستند و ده‌روسی تأکید کرد که تیمش با فراموشی بازی امشب باید به استقبال لورکوزن برود.

نتیجه امشب؟
فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و اگر به این واقعیت فکر کنیم که ۴۸ ساعت پیش یک بازی بسیار فشرده داشتیم که تا آخرین لحظه جنگیدیم، نتیجه امشب را بیشتر درک کنیم.

از تساوی راضی هستید؟
ما از تساوی چندان راضی نیستیم، اما با دیدن نگرش تیم، دست نکشیدن آنها از مبارزه و سبک بازی‌شان، از عملکرد امشب راضی می‌شوم.

مستحق برد بودید؟
نمی‌دانم. با کمی شانس، ما می‌توانستیم برنده شویم، اما آنها نیز می‌توانستند. شانسی است. یووه بازیکنان استثنایی‌ای دارد و آنها نیز شایسته تقدیر هستند.

دیبالا مصدوم شد؟
او درد کمی حس کرد و به ما گفت چیز مهمی نیست اما باید تا ارزیابی‌ها و آزمایشات پزشکان صبر کنیم. نباید خیلی جدی باشد.

در بازی برگشت با لورکوزن امیدی به صعود دارید؟
قطعا. اگر به ۲۸ دقیقه اول بازی رفت نگاه کنید می‌بینید که ما فرصت‌های تهاجمی زیادی داشتیم. در مجموع ۶۸ درصد مالکیت توپ داشتیم و چند موقعیت عالی که می‌توانستند گل شوند.

ما می‌توانیم آنها را در بازی برگشت و در خانه‌شان غافلگیر کنیم. نباید عجول باشیم. اینطور نیست که باید پنج گل را برگردانیم، بلکه فقط دو گل است. من امشب هم از آلگری راهنمایی خواستم و او هم گفت که شما می‌توانید در دقیقه ۶۰ گل اول را بزنید و بعد کامبک‌تان را تکمیل کنید.

دیگر خبرها

  • قانونی برای زیر ذره‌بین بردن بازار سفته‌بازی و سوداگری
  • افزایش ۴ برابری درآمد‌های مالیاتی چه تاثیری بر افزایش رفاه و کاهش فقر داشته است؟
  • افزایش درآمد طراحی سایت با نمایندگی هاست وردپرس ایران
  • سخنگوی دولت: نگاه دولت در مسائل اقتصادی، سیاسی نیست / حجم صادرات و واردات افزایش داشته است
  • (عکس) کنایه تند بازیگر تلویزیون به میثاقی با اسم بردن از عادل فردوسی‌پور
  • مهمترین هدفم در بازی سازی بالا بردن نام ایران در سراسر جهان است
  • مارکا: گل زاهدی شایسته بردن جایزه فیفا پوشکاش است
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!