Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ان بی سی، گزارش‌ها از وقوع یک تیراندازی دیگر در تأسیسات شرکت پست آمریکایی فدکس در شهر ایندیاناپلیس حکایت دارد.

بر اساس این گزارش، پلیس گفته است چندین نفر در پی این تیراندازی قربانی شده اند. پلیس ایندیاناپلیس اواخر روز پنجشنبه به وقت محلی تأیید کرد که این تیراندازی در تأسیسات متعلق به شرکت فدکس رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه ان بی سی اعلام کرد سخنگوی اداره پلیس کلانشهر ایندیاناپلیس به درخواست‌های این شبکه برای ارائه اطلاعات بیشتر پاسخ نداد.

شبکه محلی «WHTR» وابسته به شبکه ان بی سی آمریکا اعلام کرده افسران پلیس در محل حادثه چندین قربانی را پیدا کرده اند. طبق اعلام ان بی سی، هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نشده؛ همچنانکه شرکت فدکس به درخواست‌ها برای اظهار نظر درباره این حادثه پاسخ نداده است. طبق اعلام شبکه محلی WHTR، محل حادثه نزدیک به فرودگاه شهر گزارش شده است.

از سوی دیگر، پایگاه خبری روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده این تیراندازی در انبار متعلق به شرکت پست فدکس به وقوع پیوسته است. سرگرد جوزف مک آتی (Joseph McAtee) صبح امروز، جمعه در گفت و گویی تلفنی اعلام کرد یک تیراندازی در انبار شرکت فدکس در نزدیکی فرودگاه ایندیاناپلیس رخ داده است. او همچنین گفت نمی‌تواند جزئیات بیشتری را از این حادثه ارائه کند.

همچنین «سام رادینو» (Sam Rodino) سخنگوی پلیس ایالت ایندیانا در گفت و گویی تلفنی اعلام کرد این انبار در جنوب غربی شهر ایندیاناپلیس بوده است. او البته اعلام کرد جزئیاتی در خصوص قربانیان و یا مجروحان این حادثه ندارد. این در حالی است که شماری از خبرگزاری ها از جمله خبرگزاری فرانسه و خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از  اعلام پلیس از کشته شدن پنج نفر و زخمی شدن نه نفر در این حادثه خبر می دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایندیاناپلیس تیراندازی در آمریکا شرکت فدکس ان بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: بارها گفته شده که افراد سودجو همواره از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سواستفاده از کاربران اقدام می‌کنند، یکی از این موارد سوء استفاده از موضوع ارائه تسهیلات و وام‌های بانکی است. در همین راستا نیز این احتمال وجود دارد که مجرمان سایبری تحت عنوان ثبت نام وام فرزندآوری یا دریافت خارج از نوبت این وام اقدام به درج تبلیغ در فضای مجازی کنند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان افزود: مجرمان سایبری با روش های مختلف مانند ارسال لینک‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی با عناوینی همچون «برای ثبت‌نام وام فرزندآوری بر روی لینک زیر کلیک کنید» متقاضیان را به صفحات فیشینگ هدایت کرده و اقدام به سرقت از حساب بانکی آن‌ها می کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد:‌ هموطنان توجه داشته باشند که سایت ve.cbi.ir به عنوان تنها سامانه رسمی تسهیلات قرض الحسنه فرزند بوده و از مراجعه به لینک‌های ارائه شده در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

سرهنگ مرتضوی خاطر نشان کرد: پلیس فتا به ‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک درفضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش گزارش‌هایی مردمی و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898687

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • دو روایت متفاوت ضدانقلاب از یک حادثه
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم