Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل فدراسیون فوتبال هند با اشاره به شکایت این فدراسیون از باشگاه پرسپولیس به AFC، گفت مطلب پرسپولیس تحقیرآمیز بود و حیثیت مردم هند را خدشه‌دار کرد.

روز گذشته خبر شکایت فدراسیون فوتبال هند از باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا رسانه‌ای شد.

به گزارش طرفداری، هندی‌ها به دلیل مطلبی که این باشگاه درباره حمله یکی از پادشاهان ایران به هندوستان منتشر و آن‌را با سفر پرسپولیس به گوا مقایسه کرده بود، اقدام به این شکایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوشال داس دبیر کل فدراسیون فوتبال هند درباره این شکایت به AFC گفت:

یکی از پست‌های منتشر شده توسط باشگاه پرسپولیس تحقیرآمیز بود و حیثیت مردم هند را که منشا ملی داشت، خدشه دار کرد. شرم‌آور است که تاریخ و فرهنگ کشوری که سزاوار احترام است، آزرده خاطر شود.

دبیر کل فدراسیون هند ادامه داد:

این پست‌ها به احساسات مردم هند به کلی آسیب می‌زند. این پست‌ها تهاجم غیر منطقی به فدراسیون و مردم هند را نشان می‌دهد که کاملاً خارج از اخلاق ورزشی است.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس دومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (26 فروردین 1400) منظور قطری ها از کرونای دو پرسپولیسی، فرجی و آقایی است؟ رضا نوروزی در طرفداری: خط دفاعی سپاهان عذاب هر فوروارد بود | دیر فهمیدم فوتبالیست باید ساعت 10 بخوابد مذاکرات رافائل واران با منچستریونایتد در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد / ادعای ال چیرینگیتو واتسکه: منچسترسیتی برای ساخت ترکیب فعلی خود طی 5 سال اخیر، تقریبا یک میلیارد یورو هزینه کرده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال هند مردم هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!