Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:34:50 GMT

توضیح فدراسیون فوتبال هند درباره شکایت از باشگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۴۸۴۱

توضیح فدراسیون فوتبال هند درباره شکایت از باشگاه پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته خبر شکایت فدراسیون فوتبال هند از باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا رسانه‌ای شد. هندی‌ها به دلیل مطلبی که این باشگاه درباره حمله یکی از پادشاهان ایران به هندوستان منتشر و آن‌را با سفر پرسپولیس به گوا مقایسه کرده بود، اقدام به این شکایت کرده‌اند.

«کوشال داس» دبیر کل فدراسیون فوتبال هند درباره این شکایت گفت: یکی از پست‌های منتشر شده توسط باشگاه پرسپولیس تحقیرآمیز بود و حیثیت مردم هند را که منشا ملی داشت، خدشه دار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: شرم آور است که تاریخ و فرهنگ کشوری که سزاوار احترام است، آزرده خاطر شود.

دبیر کل فدراسیون هند ادامه داد: این پست‌ها به احساسات مردم هند به کلی آسیب می‌زند. این پست‌ها تهاجم غیر منطقی به فدراسیون و مردم هند را نشان می‌دهد که کاملاً خارج از اخلاق ورزشی است.

به گزارش خبرنگار مهر، تنش‌های بین باشگاه پرسپولیس و فدراسیون هند به این موضوع محدود نمی‌شود.

پرسپولیس پیش از سفر به کشور هند، فدراسیون فوتبال این کشور را به کارشکنی برای صدور مجوز پرواز چارتر متهم کرده بود.

در ادامه پرسپولیسی‌ها نسبت به امکانات ضعیف هند برای میزبانی از گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا معترض شدند.

دیر اعلام شدن جواب تست کرونای بازیکنان و اعضای تیم هم از دیگر مشکلاتی بوده که پرسپولیس بارها نسبت به آن انتقاد کرده است.

کد خبر 5190176 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس هندوستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال گوا هند فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی تیم فوتبال فولاد خوزستان مهدی طارمی الاهلی عربستان تیم فوتبال الوحده امارات کشتی آزاد قهرمانی آسیا تیم فوتبال پورتو لیگ برتر فوتسال فرهاد مجیدی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یک بازی پرهیجان در خانه مقابل سپاهان متوقف شد. هواداران سپاهان در این بازی پایین جایگاه بانوان پرسپولیس نشسته بودند که این موضوع جنجالی شد.

باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای نوشت: باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طرق قانونی نسبت به رفتارها و شعارهای شرم آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.

گفتنی است؛ متاسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.

این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند."

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار