Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@08:04:26 GMT

الریان کار دشواری مقابل پرسپولیس دارد / الوطن قطر

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۵۲۵۵

روزنامه قطری از بازی بسیار دشوار الریان برابر پرسپولیس ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

پرسپولیس در دومین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الریان قطر برود.

به گزارش طرفداری و به نقل از روزنامه الوطن قطر، نتیجه تساوی الریان در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر گوای هند برای این تیم راضی کننده نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الریان می‌خواست در این بازی به پیروزی برسد و برای کادر فنی این تیم گوشزد کردن اشتباهات بازی نخست به بازیکنان اهمیت زیادی دارد تا در دومین بازی تکرار نشوند. هرچند الریان بازی دشوارتری را برابر پرسپولیس پیش‌رو دارد که یکی از تیم‌های قدرتمند آسیاست.

بر اساس این گزارش، الریان با توجه به قدرت پرسپولیس باید آماده‌سازی بهتری برای این بازی داشته باشد. لوران بلان و شاگردانش برای حفظ شانس صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیازمند کسب نتیجه بهتری در بازی با پرسپولیس هستند.

بازیکنان الریان با از دست دادن فرصت‌های زیاد گلزنی در بازی نخست با گوای هند و عدم کسب پیروزی بسیار ناراحت بودند. اکنون آنها به دنبال جبران این نتیجه و پیروزی در بازی بعدی برابر پرسپولیس هستند. کادر فنی الریان ترکیب و تاکتیک بازی با پرسپولیس را بر اساس کسب 3 امتیاز طراحی می‌کنند.

تیم پرسپولیس که در نخستین بازی گروه E لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی هند یک بر صفر الوحده امارات را شکست داده بود ساعت 21:30 دقیقه فردا شب رودرروی الریان قرار می‌گیرد.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس دومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (26 فروردین 1400) منظور قطری ها از کرونای دو پرسپولیسی، فرجی و آقایی است؟ رضا نوروزی در طرفداری: خط دفاعی سپاهان عذاب هر فوروارد بود | دیر فهمیدم فوتبالیست باید ساعت 10 بخوابد مذاکرات رافائل واران با منچستریونایتد در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد / ادعای ال چیرینگیتو واتسکه: منچسترسیتی برای ساخت ترکیب فعلی خود طی 5 سال اخیر، تقریبا یک میلیارد یورو هزینه کرده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)

در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس