Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی، استانداریزد در جلسه هیات حل اختلاف ماده ۲۴ مکرر قانون معادن ضمن قدردانی از تعامل و همراهی دستگاه‌های مختلف استان در حل و فصل موضوعاتی که در دستورکار این کمیسیون قرار می‌گیرد، گفت: با توجه به نام گذاری امسال به عنوان سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها" از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر ایجاد هماهنگی، پشتیبانی از تولید و تولیدکنندگان و مانع زدایی از مسیر آن ها، ضروری است جلسات این کمیسیون جهت پیگیری موضوعات مرتبط با بخش تولید در حوزه معادن، به صورت مستمر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این راستا دستگاه‌های مختلف استان باید با نصب العین قرار دادن رهنمود‌های رهبرمعظم انقلاب و سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در حوزه مانع زدایی، نگاه ویژه‌ای را به موضوع فعال شدن بخش معدن داشته باشند.

استانداریزد خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات ماده ۲۴ مکرر قانون معادن و بررسی و پیگیری مواردی که طبق قانون معادن باید در این جلسات مطرح و مورد تصمیم گیری قرار گیرند، موجب تعیین تکلیف دستگاه‌های مختلف، بهره برداران و تولید کنندگان، با کمترین معطلی می‌شود.

طالبی در ادامه به توجه ویژه استان به موضوعات مربوط به معادن و به خصوص بهره برداری از آن‌ها و نیز تصمیم‌گیری بر مبنای کار کارشناسی شده و رعایت الزامات محیط زیستی، مباحث مربوط به میراث فرهنگی و حفظ منابع آبی در این زمینه، اشاره و تصریح کرد: در این راستا و در همین نشست با بررسی اقدامات کارشناسی شده، بهره برداری از معدنی، که ممکن بود تهدید‌هایی را برای میراث فرهنگی آن منطقه ایجاد کند، منتفی شد.

اودر پایان اظهارداشت: امیدواریم با اتکا به این نگاه کارشناسی به حوزه معادن و توجه جدی به شعار سال، شاهد فعالیت هرچه بهتر و بیشتر کمیسیون معادن و فعال سازی سرمایه‌های راکد در حوزه معادن، با لحاظ شرایط زیست محیطی، منابع آبی و مباحث مربوط به حوزه گردشگری و میراث فرهنگی باشیم.

انتهای پیام/  غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات زیست محیطی فعالیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن بیانیه به شرح زیر است:

پیشرفت‌، رشد و تعالی نشأت گرفته از پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای که از فرصت فکر، اندیشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پیشرفت، رونقی مضاعف خواهد یافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود.
معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش, کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.
حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد.
روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز 12 اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسور تبریک و تهنیت می‌گوید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد