Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@07:34:41 GMT

به روز رسانی| مطهری: پرسپولیس DNA و ژن قهرمانی دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۵۶۰۸

به روز رسانی| مطهری: پرسپولیس DNA و ژن قهرمانی دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با الریان قطر اظهار داشت: همه جوره خود را برای این مسابقات آماده کرده و طراحی خیلی خوبی برای این شش بازی که یک دیدار را پشت سر گذاشته‌ایم آماده کرده ایم. 

مطهری ادامه داد: می‌دانیم پرسپولیس DNA  و ژن قهرمانی دارد. همیشه برای حرکت کردن در این مسیر تلاش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه ها با تعهد کامل وظایف خود را انجام می دهند و کار کردن با آنها برای ما لذت بخش است زیرا نهایت تلاش خود را برای قهرمانی و پیروزی انجام می‌دهند.

وی درباره قیاس این دوره از لیگ قهرمانان آسیا با دوره قبلی گفت: همیشه این مسابقات سنگین بوده و تیم های خیلی خوبی در آن شرکت می کنند. تنها تفاوت این است که امسال علی‌رغم تلاش و زحمت فدراسیون هند از لحاظ امکانات کمبودهایی مثل زمین تمرین و مسائل دیگر وجود دارد. البته این‌ها بهانه‌گیری نیست. بهشت را به بها می دهند نه به بهانه. کسی که بخواهد بهانه‌گیری کند در مسیر موفقیت قرار نمی‌گیرد اما کمبودها است.

مربی پرسپولیس ادامه داد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود و در مسیر خوبی حرکت کند این مسائل را پشت سر گذاشته و به مشکلات فکر نمی کند و فقط هدفش قهرمانی است. پرسپولیس هم خارج از این قاعده نیست.

منبع: فارس

کلیدواژه: یحیی گل محمدی نشست خبری بازی پرسپولیس و الریان الریان قطر پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا گوا هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش ورزش سه، در پنج هفته پایانی لیگ برتر خط دفاع استقلال نقش ویژه ای خواهند داشت و با بسته نگه‌داشتن دروازه می‌توانند در کسب امتیازات لازم برای ادامه صدرنشینی موثر باشند.

با توجه به رویکرد هجومی خوبی که مهاجمان استقلال در هفته های گذشته داشتند عملکرد دفاعی این تیم می‌تواند در روند پیروزی های اقتصادی یا حتی پرگل و با حاشیه امنیت بالا تاثیرگذار باشد و این تیم را به سمت قهرمانی هدایت کند.

در غیاب رافائل سیلوا، ایمان سلیمی با فرم خوبی در خط دفاع قرار گرفته و تسلط خوبی در مهار بازیکنان حریف و خراب کردن توپ‌های اول در بازی با تراکتور فوق‌العاده بود، محمدحسین مرادمند یکی از بهترین نمایش های خود را در بازی با تراکتور ارائه کرد و روزبه چشمی در قلب خط دفاع این تیم با قدرت رهبری بالا، بازیسازی از عقب زمین را هم برعهده دارد.

با بازگشت آرمین سهرابیان مدافع چپ پای استقلال این اسکواد دفاعی کامل‌تر خواهد شد و به احتمال زیاد روزبه چشمی به خط هافبک منتقل می‌شود و استحکام دفاعی استقلال بیشتر خواهد شد.

مدافعان استقلال در تمرین پرشوری که برگزار شد در گوشه ای از زمین به تمرین کردن پرداختند و با روحیه ای بالا کار با توپ را دنبال کردند و رابطه صمیمانه ای که بین آنها شکل گرفته دلگرمی خاصی به استقلالی‌ها در هفته های آینده خواهد داد.

دیگر خبرها

  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • ایران هراسی در مقابل آموزش زبان فارسی و تبلیغ سفر به ایران
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی