Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، تاج الدین صالحیان اظهار کرد: بازرسان انتخابات در کنار مجریان و ناظران، بر مبنای وظیفه قانونی و شرعی برای برگزاری انتخابات سالم تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: وظیفه بازرسان انتخابات این است که در نهایت بی طرفی، تلاش کنند انتخاباتی سالم و مطابق با قانون برگزار شود و لازمه این کار، قانون دانی و قانونگرایی، دقت و وسواس مضاعف و نیز تعامل سازنده با هیئت‌های اجرایی و نظارت و تمامی عوامل انتخابات در شعب اخذ رأی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل‌های ابلاغی در راستای برگزاری انتخابات در شأن و تراز جمهوری اسلامی ایران از بازرسان خواست در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان کرمان به برگزاری جلسه آموزشی، توجیهی هیئت بازرسی انتخابات استان برای رؤسای هیئت‌های بازرسی انتخابات شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: در این جلسه با حضور بصیری معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان و اعضای هیأت بازرسی، ضمن بروزرسانی آموزش‌ها بر اصل بی‌طرفی در انتخابات تاکید شد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه اعمال نظر و اراده مردم در حاکمیت، یکی از اصول اساسی مردم سالاری و دموکراسی به شمار می‌رود که از طریق انتخابات صورت می‌گیرد، افزود: میزان مشارکت مردم و نقش آفرینی آنها در انتخابات عامل تضمین و تقویت نظامی است که حاصل مجاهدت علما و مردم و خون بهای شهدای والامقامی همچون شهید سپهبد سلیمانی در کشور است.

وی اظهار کرد: برخی دانسته یا نادانسته با ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه، به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند که نتیجه این کار چیزی جز تخریب نهاد انتخابات به عنوان یک دستاورد عظیم انقلاب اسلامی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه این رویه خواه ناخواه هزینه‌های جبران ناپذیری را در مسیر مردم سالاری به کشور تحمیل می‌کند، تصریح کرد: بر آحاد جامعه و تک تک افراد تکلیف است در جهت حضور پرشور مردم در انتخابات و تقویت نهاد انتخابات تلاش کنند.

کد خبر 5190280

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها استانداری کرمان ویروس کرونا ماه مبارك رمضان آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل محدودیت های کرونایی اراک شهرستان کرج ستاد ملی مقابله با کرونا بازرسی انتخابات انتخابات استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست

ایسنا/ایلام مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با تاکید بر اینکه روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کم رنگ شدن روش‌های سنتی تبلیغ نیست، گفت: تمام تلاش ما اجرای برنامه‌های اثربخش با برون‌سپاری فعالیت‌ها به مردم است و تمام تلاش ما این است که از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم، چراکه اگر در رسانه کم کاری کنیم ضربه خواهیم خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی رحیمی» با حضور در ایسنا، اظهار کرد: در دنیای امروز تبلیغات در همه عرصه‌ها اهمیت زیادی دارد که این مهم در امور دینی که برنامه زندگی بشر است اهمیت صدچندان پیدا کرده است.

‌مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام جامعه قرآنی، کانون مداحان، بسیج، و رسانه‌ها را از جمله پشتوانه‌های مردمی این اداره کل برای اجرای برنامه‌ها عنوان و تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که این ظرفیت‌ها را با هم برای تبلیغات درست و بهنگام و اثرگذار هماهنگ کنیم.

رحیمی بر تلاش برای بومی‌سازی تبلیغات تأکید کرد و ادامه داد: راه‌اندازی منبر مجازی بر اساس زیست‌بوم استان از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان ایلام است.

وی برون‌سپاری فعالیت‌ها را از دیگر برنامه‌های این اداره کل اعلام کرد و گفت: مراسم ۱۲ ساعته‌ی نیمه شعبان امسال یک نمونه از این فعالیت‌ها بود که برای اجرای آن از هیئت‌ها و موکب داران دعوت شد و مردم هم مشارکت بسیار قابل توجهی داشتند و مردم هم علاقه خود را بیش از دیگر برنامه‌ها نشان دادند و برای برگزاری مراسم دهه‌ی کرامت نیز برای پای کار آوردن جامعه مداحان، اصناف و هیئات مذهبی برنامه‌ داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام برپایی پاتوق‌های گفت‌وگو، استفاده از ظرفیت متدینین، برنامه‌ریزی برای قشر خاکستری و اجرای برنامه‌ها در محیط‌های عمومی‌تر را از دیگر برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان