Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مددی در مورد پیروزی استقلال برابر الاهلی گفت: پیروزی ارزشمند و غرورانگیزی در زمین میزبان بود. بازیکنان استقلال نشان دادند برای کسب این پیروزی و نتایج درخشان در بازی‌های آینده چقدر انگیزه دارند

احمد مددی در خصوص آخرین وضعیت استقلالی ها صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، احمد مددی درباره پیروزی 5 بر 2 تیم فوتبال استقلال مقابل الاهلی عربستان در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به تسنیم گفت:

پیروزی ارزشمند و غرورانگیزی در زمین میزبان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان استقلال نشان دادند برای کسب این پیروزی و نتایج درخشان در بازی‌های آینده چقدر انگیزه دارند. به بازیکنان و کادر فنی بادانش و در رآس آن سرمربی تیم تبریک و خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در دیدارهای آینده نیز به این شکل محکم و باانگیزه ظاهر شوند و دل مردم ایران به خصوص هواداران استقلال در ایران و دیگر نقاط جهان را شاد کنند.

مددی افزود:

انگیزه و تلاش بازیکنان در بازی با الاهلی ستودنی بود و از آنها و کادر فنی تشکر می‌کنیم. پیام‌های زیادی برای من ارسال شده است. از اینکه مردم اینقدر خوشحال شده‌اند، اشک شوق ریختم. مردمی ما در شرایط حاد کرونا و وضعیت سخت اقتصادی به سر می‌برند و امیدوارم بازی شب گذشته دل آنها را شاد کرده باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به پاداش در نظر گرفته شده برای تیم فوتبال این باشگاه گفت:

پاداش خوبی از سوی باشگاه برای تیم در نظر گرفته شده است و به اعضای تیم تعلق می‌گیرد. 

مددی درباره برگزاری بازی در زمین شماره دوی ورزشگاه ملک عبدالله و گرم کردن بازیکنان در زمین شماره سه گفت:

این مسئله جای اشکال دارد و مسئولان AFC باید تدبیر بهتری داشته باشند. قواعد و استانداردهای بازی‌ها در این سطح از مسابقات باید بیشتر رعایت شود.

مددی با اشاره به درخشش مهدی قائدی و مطرح شدن بحث ترانسفر این بازیکن به خارج از کشور در برخی از رسانه‌ها، گفت:

هیچ نگرانی وجود ندارد. قائدی پسر استقلال بوده و قلبش با تیمِ آبی است. وجود این پسر غیرت و انگیزه برای موفقیت استقلال است. هواداران نگران نباشند، چرا که فکر و ذکر قائدی موفقیت استقلال در این گروه است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت:

همه چیز در اینجا با نظم و ترتیب خاصی پیش می‌رود. اعضای کادر فنی بسیار بابرنامه بوده و با نظم مثالزدنی کارها را پیش می‌برند. ما هم اینجا کنارشان حضور داریم تا تیم کوچک‌ترین مشکلی نداشته باشد. از مردم می‌خواهم دعا کنند. قطعاً فرزندان‌شان در این مسابقات تلاش‌شان را می‌کنند که پرچم ایران را بالا ببرند.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس دومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (26 فروردین 1400) منظور قطری ها از کرونای دو پرسپولیسی، فرجی و آقایی است؟ رضا نوروزی در طرفداری: خط دفاعی سپاهان عذاب هر فوروارد بود | دیر فهمیدم فوتبالیست باید ساعت 10 بخوابد مذاکرات رافائل واران با منچستریونایتد در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد / ادعای ال چیرینگیتو واتسکه: منچسترسیتی برای ساخت ترکیب فعلی خود طی 5 سال اخیر، تقریبا یک میلیارد یورو هزینه کرده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: احمد مددی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • گل مهدی قائدی به النصر امارات / فیلم
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس