Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزارت امور خارجه پاکستان از خروج نیرو‌های آمریکایی از افغانستان حمایت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش به اعلام برنامه خروج نیرو‌های آمریکایی از افغانستان توسط دولت واشنگتن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اسلام آباد به طور کامل از طرح خروج مسوولانه نیرو‌های آمریکایی از افغانستان با هماهنگی تمام طرف‌های ذی نفع صلح افغان حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«زاهد حفیظ چودهری» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در این زمینه گفت، پاکستان معتقد است که بحران افغانستان هیچ راه حل نظامی نداشته و توافق فراگیر سیاسی از طریق مذاکرات تحت رهبری طرفین افغان، بهترین راه دسترسی به صلح و ثبات پایدار در این کشور است.
 
خروج نیرو‌های آمریکایی از افغانستان باید با هماهنگی صورت گیرد
وی گفت: خروج نیرو‌های آمریکایی از افغانستان باید با هماهنگی تمام طرف‌های ذی نفع صورت گیرد و در کنار آن، پیشبرد روند صلح و مذاکرات میان طرفین افغان حین خروج نظامی آمریکا نیز اهمیت زیادی دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان ابراز امیدواری کرد: نشست پیش روی رهبری افغانستان در ترکیه فرصتی برای پیشرفت افغان‌ها در جهت دستیابی به یک توافق سیاسی از طریق مذاکره ایجاد کند.
وی تاکید کرد: پاکستان مداوم تکرار می‌کند که صلح و ثبات در افغانستان به نفع ما است، از این رو ما تعهد خود را به تلاش برای دسترسی به افغانستان صلح آمیز، با ثبات، متحد و دمکراتیک اعلام کرده و از جامعه جهانی خواهان ایفای نقش در این زمینه هستیم.
حفیظ چودهری همچنین ایجاد برنامه‌ای جامع برای بازگشت پناهجویان افغان به وطنشان را از دیگر نیازمندی‌های پروسه صلح افغانستان توصیف کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمایت پاکستان خروج نیرو های آمریکایی از افغانستان وزارت امور خارجه پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس

 سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویری نوشت که دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه، سرکوب می شوند.

به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: چشم انداز دیگری از آزادی بیان و احترام به حقوق زنان در آمریکا از نگاه تصاویر؛ سرکوب دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه. رسوایی.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • انتقاد امیرعبداللهیان از "سرکوب دانشجویان آمریکایی"
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد