Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر محسن قاضی مرادی، بازیگر فقید سینما و تلویزیون، امروز (جمعه ۲۷ فروردین) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) و در کنار مزار گرشاسب رئوفی به خاک سپرده شد. دیگر همسایه او در خانه ابدی‌اش، حسین ملکی، ( حسین آرتیست ) عکاس و فیلمبردار سینماست که به تازگی درگذشته است.

خاکسپاری این بازیگر به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برای پرهیز از طولانی شدن مدت زمان برنامه، بدون سخنرانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال جمعیتی از مردم در قطعه هنرمندان گرد هم آمده بودند.

در این برنامه، چهره‌های هنری همچون کیانوش گرامی، بابک نوری، علیرضا نجف‌زاده، نیلوفر محمودی، امیر کرم‌یزدی، سمیه مهری، عباس نایی و ...، مهوش وقاری، بازیگر و همسر این هنرمند فقید را همراهی کردند.

محسن قاضی‌مرادی  که متولد ۱۳۲۰ است ، بازی در سینما را از سال ۱۳۵۱ با فیلم «حسن سیاه» (بدون ذکر در شناسنامه فیلم) به کارگردانی پرویز اصانلو آغاز کرد.

از آثار سینمایی این هنرمند می‌توان به فیلم‌هایی چون «سگ کشی»، «قطعه ناتمام»، «خانه‌ای روی آب»، «یک بار برای همیشه»، «دایره زنگی»، «مسافر ری»، «اوینار» و ... اشاره کرد.

او در سریال‌های مختلفی هم به ایفای نقش پرداخته است که از جمله آن‌ها می‌توان از «کت جادویی»، «کارگاه شمسی و مادام»، «روزگار جوانی»  و... نام برد. 

قاضی مرادی که برای بازی در فیلم «ما همه خوبیم» به کارگردانی بیژن میرباقری، جایزه بازیگری نقش دوم مرد را دریافت کرده است، بعد از مدت‌ها تحمل بیماری پارکینسون، شامگاه ۲۵ فروردین بر اثر عوارض ناشی از این بیماری در منزلش درگذشت.

۵۷۵۷

کد خبر 1505411

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران هنرمندان قاضی مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید مرادی در نشست خبری فدراسیون والیبال که امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: برای انتخاب سرمربی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم و در نهایت این توفیق را به دست آوردیم که از تجربه پائز استفاده کنیم.امیدوارم تیم هم نتیجه بگیرد.

وی گفت: با تصمیم رئیس فدراسیون مسئولیت سرپرستی تیم را برعهده گرفتم، امیدوارم با همدلی بتوانیم در این شرایط سخت نتیجه خوبی کسب کنیم. کارمان سخت است اما به باور پائز این کار شدنی است.

کد خبر 6090653

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟