Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@14:41:15 GMT

بازیکن الریان: باید مقابل پرسپولیس برنده باشیم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۷۰۳۴

بازیکن تیم فوتبال الریان قطر گفت: ما نیاز داریم که در این مسابقه مقابل حریفی سخت به برتری دست یابیم تا بتوانیم به حضورمان در لیگ قهرمانان ادامه دهیم.

خبرگزاری میزان - طبق برنامه فردا (۲۸ فروردین سال جاری) در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس به مصاف الریان قطر خواهد رفت.

فرانک کوم بازیکن تیم فوتبال الریان در نشست خبری پیش از این مسابقه اظهار داشت: نباید به عقب نگاه کنیم و باید نگاه‌مان رو به جلو باشد و به مسابقه با پرسپولیس فکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیاز داریم که در این مسابقه مقابل حریفی سخت به برتری دست یابیم تا بتوانیم به حضورمان در لیگ قهرمانان ادامه دهیم.

وی ادامه داد: اگر ما می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا به رقابت ادامه دهیم باید در این مسابقه به پیروزی دست یابیم، زیرا این مسابقه برای ما خیلی اهمیت دارد.

بازیکن الریان همچنین عنوان کرد که پرسپولیس یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیاست و یک حریف سخت برای آن‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: بلان: فردا نیاز به کسب پیروزی مقابل پرسپولیس داریم

انتهای پیام/

برچسب ها: فرانک کوم الریان قطر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: الریان قطر الریان قطر لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اشتباهات گروه داوری مبارزه فرانک چامیزو و توران بایراموف در گزینشی اروپایی را با محرومیت مواجه کرد اما نتیجه کشتی را با استناد به قوانین، تغییر نداد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از مبارزه جنجالی فرانک چامیزوی ایتالیایی و توران بایراموف آذربایجانی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات گزینشی اروپایی، فدراسیون کشتی ایتالیا نسبت به داوری این مبارزه به اتحادیه جهانی شکایت کرد که UWW نیز گروه ویژه‌ای را برای بازبینی این مبارزه مشخص کرد.

اتحادیه جهانی در این خصوص امروز اعلام کرد که کمیته انضباطی UWW هیئت داوران این مبارزه را به دلیل نقض مقررات به حالت تعلیق درآورده است که در رأس آنها چی‌چی‌اوغلو مدرس مطرح کشور ترکیه است که همره با رومن پابلوف داور اوکراینی این مبارزه، تا 31 دسامبر 2024 معلق شده‌اند.

سایوان تا 30 سپتامبر 2024 و رئیس تشک مسابقه تا 30 جون 2024 معلق شده‌اند. بوعزیز و گوسل هم تا 30جون معلق هستند.

با این وجود، اتحادیه جهانی بایراموف را همچنان برنده این مبارزه عنوان کرده با استناد به ماده 53 قوانین بین‌المللی کشتی که تحت هیچ شرایطی نتیجه مسابقه بعد از بالا رفتن دست یک کشتی‌گیر تغییر نخواهد کرد.

تنها امتیازی که برای چامیزو در نظر گرفته شده، این است که یک سید نامبر وان برای او در مسابقات گزینشی آخر در ترکیه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • مسابقه طراحی قطار در ازبکستان
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد