Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – اکرم شعبانی؛ وضعیت فنی کوتاه مدت هر دو فلز امروز با چرخش قابل توجهی به سمت صعودی حرکت کرد. کاهش ارزش دلار آمریکا در بازار ارز و افزایش چشمگیر قیمت نفت خام در طول هفته جاری از جمله محرک‌های اصلی بازار فلزات گرانبها بوده است. بر این اساس روز گذشته طلای آتی ژوئن با ۳۰.۹۰ دلار افزایش به قیمت ۱۷۶۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰ دلار در هر اونس و نقره آتی می در بازار کومکس نیویورک با ۰.۴۳۶ دلار افزایش به قیمت ۲۵.۹۵۵ دلار در هر اونس معامله شد.

بازارهای جهانی سهام روز گذشته عمدتا روند ترکیبی داشتند. شاخص‌های سهام در ایالات متحده روند صعودی قابل توجهی به ثبت رساندند تا جایی که شاخص داو جونز برای نخستین بار موفق به عبور از مرز ۳۴ هزار واحدی شد، در حالی که داو جونز موفق به ثبت رکوردی جدید شد، دو شاخص دیگر نیز در آستانه فتح رکوردهای جدید قرار گرفته‌اند. در اروپا نیز شاخص استاکس یک شبه به بالاترین سطح تاریخی خود دست یافت.

در بازارهای مهم خارجی، شاخص دلار آمریکا تنها اندکی افزایش یافت، به نظر می‌رسد روند صعودی شاخص دلار در هفته جاری رنگ باخته باشد. قیمت نفت خام نیمکس هم بدون تغییر و با حفظ ثبات در حدود ۶۳.۳۰ دلار در هر بشکه معامله شد. همچنین بازده اوراق قرضه خزانه‌داری ایالت متحده به ۱.۶۱۸ درصد رسید.

(نمودار روند حرکت ۲۴ ساعته قیمت طلا)

از دیدگاه فنی، قیمت‌های آتی طلای ژوئن روز گذشته به بالاترین سطح خود در شش هفته گذشته رسید و معاملات دیروز روند صعودی از معاملات اخیر را شکل داد. در حال حاضر روند صعودی و نزولی معاملات در یک سطح کلی در بازارهای کوتاه مدت قرار دارند. هدف بعدی صعودی قیمت طلا دستیابی به سطح مقاومت فنی بالاتر از ۱۸۰۰ دلار در هر اونس و هدف بعدی نزولی قیمت‌ها رسیدن قیمت‌ها به کمتر از سطح پشتیبانی فنی و پایین‌ترین سطح قیمت معاملات هفته گذشته یعنی ۱۷۲۳.۲۰ دلار در هر اونس است. سطح مقاومت نخست طلا بر روی بالاترین قیمت معاملات روز گذشته یعنی ۱۷۷۹.۶۰ دلار در هر اونس و سطح مقاومت بر روی ۱۷۷۵ دلار در هر اونس عنوان شده در حالی که سطح پشتیبانی نخست طلا ۱۷۵۹.۴۰ دلار در هر اونس و سطح پشتیبانی دوم ۱۷۵۰ دلار در هر اونس است.

(نمودار روند حرکت ۲۴ ساعته قیمت نقره)

قیمت معاملات آتی نقره روز گذشته به بالاترین سطح سه هفته گذشته خود دست یافت. روند صعودی و نزولی قیمت نقره در یک سطح کلی فنی در معاملات کوتاه مدت قرار گرفته است. پس از معاملات روز گذشته، روند نزولی ده هفته‌ای نقره در نمودارهای روزانه نفی شده است. هدف بعدی صعودی قیمت نقره دستیابی به سطح مقاومت فنی ۲۷ دلار در هر اونس و هدف بعدی نزولی قیمت‌ها رسیدن به سطح حمایت کامل و کمترین قیمت معاملات هفته گذشته یعنی ۲۴.۶۸ دلار در هر اونس است. سطح مقاومت نخست نقره در بالاترین سطح قیمت معاملات روز گذشته یعنی ۲۶.۰۷ دلار در هر اونس و سطح مقاومت دوم بر روی ۲۶.۵۰ دلار در هر اونس قرار گرفته در حالی که سطح پشتیبانی نخست نقره بر روی پایین‌ترین نرخ معاملات روز گذشته یعنی ۲۵.۳۸ دلار در هر اونس و سطح پشتیبانی دوم بر روی ۲۵ دلار در هر اونس مشاهده شده است.

پربیننده ترین طلا عقب‌نشینی کرد / ادامه روند نزولی فلز زرد قیمت دلار ۲۵ فروردین ماه۱۴۰۰ مقاومت دلار در برابر انفجار اخبار قیمت دلار ۲۶ فروردین ماه۱۴۰۰ پیش بینی قیمت طلا در روزهای پایانی ماه / باز شدن قفل معاملات با روشن شدن آینده روابط سیاسی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: طلا برجام دلار در هر اونس و سطح معاملات روز گذشته بالاترین سطح سطح پشتیبانی قیمت معاملات هفته گذشته گذشته یعنی روند صعودی سطح مقاومت هدف بعدی بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت

ایتنا - اتریوم پیش از انتشار صندوق قابل معامله در بورس هنگ‌کنگ، به میزان سه درصد کاهش یافت و بیت‌کوین نیز در همان زمان افت کرد.
ارزهای دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.
تحلیلگران بازار انتظار دارند ۲۵ میلیارد دلار به صندوق‌های بیت‌کوین نقدی هنگ‌کنگ وارد شود.

به نقل از مارکت، بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶.۰۶ میلیارد دلار است که ۱۷.۸۱ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۷۳ میلیارد دلار است که  ۸.۶۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۱.۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۳ هزار و ۳۹۹.۱۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۵۳ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۱۷۲.۴۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۲ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۶ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۶۰۱.۵۰  دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۰.۰۴ درصد کاهش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۳۵.۶۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۰۵ درصد کاهش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۱۳۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۶.۶۵ درصد کاهش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۴۲۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۵۴ درصد کاهش
۹ – تون کوین
قیمت: ۵.۳۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۲.۶۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۳.۰۳ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۴۵۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۰.۹۹ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • ۴ دلیل ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه و نقره داغ شدن خریداران
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت