Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در دیدار مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به راهبرد‌های متعددی که مساجد در صدر اسلام و کاردکرد‌های فراوانی که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزات مردم علیه رژیم پهلوی داشتند، افزود: در دوران دفاع مقدس نیز مساجد نقش بی‌بدیلی درانسجام بخشی امور ایفا می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اقامه نماز در مدارس نیز بسیار مهم است و حضور یک روحانی خوش فکر و خلاق که احکام دین را با ظرافت به دانش‌آموزان آموزش دهد، بسیار حائز اهمیت است.

جمالی‌پور تأکید کرد: هر اقدامی که برای رونق و آبادانی مساجد لازم باشد، مشتاقانه انجام می‌دهیم.

هزار و ۴۷۰ مسجد در استان قزوین وجود دارد و به گفته مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد تا چند ماه آینده مساجد استان هوشمند می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قزوین مساجد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه معلمان بر گردن همه ما و آحاد جامعه حق دارند، گفت: اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در نطق پیش از دستور صدوسی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: معلمان بر گردن همه ما و آحاد جامعه حق دارند و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات و تلاش‌های آن‌ها باشیم، چراکه اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر معلمان می‌گذرد.

وی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) افزود: این امام همام فرمودند «در برابر کسی که از او دانش، می‌آموزید فروتن باشید» بنابراین امیدواریم بتوانیم به همه فرمایش‌های ائمه اطهار از جمله این حدیث مهم عامل باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند و رهبر معظم انقلاب نیز با تاکید بر همین موضوع سال را نام‌گذاری کرده‌اند که امیدواریم با دست توانای کارگران عزیز، روز به روز شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم.

وی با اشاره به تقدیر از معلمان و اساتید برتر در صحن علنی شورا بیان کرد: امروز به نمایندگی از جمع کثیری از معلمان پرتلاش و زحمتکش از تعدادی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و چند معلم فداکار تجلیل صورت گرفت.

کد خبر 750715

دیگر خبرها

  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • تجلیل از مشاهیر، موجب اعتلای فرهنگی و هنری می شود
  • شهید مطهری نیم قرن در راه اعتلای فکری جامعه اسلامی قلم زد