Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاطره بازی با داریوش مصطفوی، ساعت 21 امشب (27 فروردین) از طرفداری پخش می شود. در حاشیه ضبط برنامه تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران، تصاویری قدیمی به داریوش مصطفوی نشان دادیم و او از آن روزهای فوتبال و ورزش ایران صحبت کرد. این برنامه را از دست ندهید...

برنامه تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران با حضور داریوش مصطفوی، روز چهارشنبه 25 فروردین تقدیم شما شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال بخش هایی از این برنامه که او درباره زنده یاد تختی صحبت کرده بود و در برنامه اصلی پخش نشد، امروز در طرفداری منتشر می شود که ویدیوی آن را در ادامه می بینید. همچنین می توانید دو قسمت کوتاه دیگر در رابطه با پرویز قلیچ خانی و علی دایی را در این کلیپ ببینید.

این ویدیوی کوتاه پیش درآمدی است بر خاطره بازی با داریوش مصطفوی که امشب ساعت 21 از طرفداری پخش می شود. همانطور که پیش تر گفتیم روزهای پنجشنبه هر هفته نتایج رای گیری تیم منتخب و برترین های قرن اعلام می شود و پشت صحنه یا حاشیه های مربوط به برترین های قرن روزهای جمعه هر هفته از رسانه طرفداری پخش می شود.

پیش از انتشار خاطره بازی با داریوش مصطفوی، این ویدیوی کوتاه را تماشا کنید:

خیلی چیزها از این فوتبال می دانم اما شرایطش خوب نیست که صحبت کنیم. تا صحبت کنیم می گویند دم بازی های تیم ملی است، بازی های جام باشگاه ها است، هرچه بخواهی صحبت کنی جلویت را می گیرند اما انشاالله یک روزی مفصل صحبت خواهیم کرد. حالا در این پست من علی دایی را گذاشتم او یک برند است، آقای گل جهان است، اگر می توانستم نمی گذاشتمش ولی نمی توانم. والله نمی توانم علی دایی را نگذارم.

برترین بازیکن قرن پرویز قلیچ خانی را انتخاب می کنم، شک نکنید! به کسانی که رای می دهند بگو به ضمانت من، شک نکنید. دوم علی دایی و سوم علی کریمی.

برای سومین ورزشکار قرن بین غلامرضا تختی و حمید سوریان مشکل دارم. بالاخره تختی پیش مردم جایگاهی دارد. واقعا اینطور شده. به اشتباه گفتند تختی را کشتند در صورتی که تختی را نکشته بودند. گفتند تختی را کشتند، بعد معلوم شد تختی خودکشی کرده؛ سه چهارم محبوبیت تختی به این خاطر بود که گفتند شاه تختی را کشته است!

همچنین می توانید برنامه تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران با داریوش مصطفوی را در لینک زیر ببینید:

برترین های قرن با داریوش مصطفوی: آنقدر نخبه ها را ندیدیم که در فوتبال مملکت قحط الرجال شد

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس دومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (26 فروردین 1400) فدراسیون فوتبال هند: پست اینستاگرام پرسپولیس، حیثیت مردم ما را خدشه دار کرد تحلیل فنی استقلال - الاهلی |‌ استراتژی های مناسب،‌ ریسک های به جا و تعویض های هدف دار! بکن باوئر: فلیک زودتر تکلیفش را روشن کند ساویچ یوفا را به "سیرک" تشبیه کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داریوش مصطفوی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت

فینالیست‌های برندکاپ مشخص شدند

طرفداری| روز جمعه گذشته مطابق هفته‌های گذشته، مسابقات برندکاپ با برگزاری مرحله نیمه نهایی دسته A و B ادامه پیدا کرد. این مسابقات، رقابتی چند هفته‌ای بین کسب و کارهای مختلف کشور در حوزه‌های گوناگون از جمله فناوری، بانکی، سرمایه‌گذاری و غیره است. 

بعد از آنکه تیم‌های برتر دور گروهی شناخته شده و براساس رده بندی جداول مرحله گروهی، به دو دسته A و B تقسیم شدند، مسابقات که گروه مالی فیروزه و وبسایت طرفداری را به عنوان حامیان مالی و رسانه‌ای همراه خود دارد، وارد مرحله حذفی شد. دیروز و هفتم اردیبهشت 1403، چهار مسابقه نیمه نهایی در دو دسته A و B برگزار شد و گروه بهمن و آتین در دسته A و تیپاکس و امید بانک سپه در دسته B با شکست حریفان خود راهی فینال دسته‌های خود شدند. شرح نتایج مرحله نیمه نهایی را مشاده می‌کنید:

گزارش تصویری مرحله نیمه نهایی برندکاپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد