Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق گفت:کمک به مساکین و نیازمندان در ماه مبارک رمضان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید مسلمانان به این وظیفه دینی و اسلامی خود در این ماه مبارک بیشتر توجه کنند.

امام جمعه بافق با اشاره به جریان رفع تحریم ها، افزود: جریان غربگرا از وعده رفع تحریم‌ها دو هدف دارد یکی تضعیف جریان انقلابی و دیگری کشیدن انتخابات به سمت و سویی که هدفشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: غرب باید تحریم‌ها را به طور کامل بردارد و راستی آزمایی انجام شود تا ما به برجام برگردیم و این نیاز به مذاکره ندارد نیاز به اولتیماتوم دارد آن هم تا قبل از انتخابات تا مردم فرق وعده درمانی را با عمل کرد واقعی بدانند.

امام جمعه بافق گفت: مشکل اساسی امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها با ما این است که جمهوری اسلامی پرچم دار ظهور و زمینه ساز آن است.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: در برابر تحریم‌ها راهی جز قوی‌تر شدن و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نداریم.

امام جمعه بافق بیان داشت: عوامل تحریم؛ قدرت موشکی ما، حمایت ما از جریان استکبارستیز منطقه و به قول آن‌ها به رسمیت نشناختن همج نسبازی و حقوق بشر غربی و این‌ها است که در یک کلام عامل تحریم، غیرت دینی مردم مسلمان ایران است.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: باید قوی شد و تحریم‌ها باید به طور کامل برداشته شود و همچنین باید راستی آزمایی شود.

او افزود: اگر دیدید در انتخابات تنها وعده و وعید است و چیزی برداشته نشده است، وعده‌ها را باور نکنید.

حجت الاسلام سعادتفر تصریح کرد: غربگرا‌ها بیش از هفت سال است در عمل کارنامه تهی دارند و با وعده رفع تحریم می‌خواهند دوباره رای بیاورند.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 نماز جمعه امام جمعه بافق حجت الاسلام رفع تحریم تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی

ائمه جمعه خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز ( دوشنبه ) با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی دیدار کردند. در این دیدار سردار حسن هوشیار فرمانده مراکز آموزش فراجا نیز حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080722 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب