Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@06:16:09 GMT

پرواز اشیاء پرنده مجهول در آسمان آمریکا (+تصاویر)

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۷۶۸۳

پرواز اشیاء پرنده مجهول در آسمان آمریکا (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین، شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر افزود: اشیاء پرنده ناشناس هوایی (UAP) طی سال های اخیر توسط یگان های هوایی آمریکا مورد شناسایی قرار گرفته اند و اکنون پنتاگون صحت این مساله را مورد تایید قرار داده است.

بنابراین گزارش رویت اشیاء پرنده ناشناس در سال ۲۰۰۴میلادی نزدیک سواحل کالیفرنیا رصد و در سال ۲۰۱۵ میلادی نیز یک فروند جنگنده اف-۱۸ آمریکا یک شئی پرنده ناشناس را که وارد آسمان آمریکا می شود بر فراز سواحل اقیانوس آتلانتیک رهگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سو گاه» (Sue Gough) سخنگوی پنتاگون در بیانیه ای به سی ان ان اعلام کرد که این اشیاء پرنده که در سه نوبت طی سال های گذشته توسط پرسنل نیروی دریایی آمریکا رهیگری شدند، در اشکال مختلفی درحال پرواز بوده اند.

عدم افشای پرواز اشیا پرنده ناشناس برفراز آمریکا از بیم دشمنان

سخنگوی پنتاگون در ادامه این بیانیه به سی ان ان گفته است: از آنجایی که این مساله می‌توانسته است برای دشمنان آمریکا مفید واقع شود؛ این وزارتخانه برای حفظ عملیات امنیتی از افشای صحت پرواز این اشیاء پرنده ناشناس خودداری کرده بود.

این گزارش می افزاید: آژانس های اطلاعاتی آمریکا سرانجام در ماه ژوئن سال گذشته ناگزیر شدند رصد و پرواز این اشیاء ناشناس پرنده که به حریم هوایی آمریکا وارد شده اند را از حالت محرمانه خارج کرده و به اطلاع کنگره آمریکا برسانند.

در ماه اوت سال ۲۰۲۰ پنتاگون یگان ویژه ای را برای رهگیری و مقابله با ورود این اشیاء پرنده ناشناس تشکیل داد.

پنتاگون در گزارش خود عنوان کرد: نیروی دریایی آمریکا در سال ۲۰۱۹ گزارش های متعددی از ورود و تعرض اشیاء پرنده ناشناس که در اشکال و فرم های مختلفی بودند به حریم هوایی آمریکا داده است.

پنتاگون و شبکه خبری سی ان ان به منشاء و محل پرواز این پرنده های ناشناس هیچ اشاره ای نکردند.

 

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پرنده ناشناس اشیاء پرنده پنتاگون اشیاء پرنده ناشناس سی ان ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق

دریافت 7 MB کد خبر 6090098

دیگر خبرها

  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • رکورددار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • رکوردار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب