Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بایرن مونیخ می گوید تیمش روی کسب برد در بازی های باقی مانده بوندسلیگا متمرکز است

بایرن مونیخ پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فردا شنبه در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های بوندسلیگا از ساعت 18:00 به وقت تهران در استادیوم فولکس واگن آرنا مهمان وولفسبورگ خواهد بود. به گزارش وب سایت بایرن مونیخ، هانسی فلیک، سرمربی باواریایی ها در کنفرانس خبری پیش از این دیدار پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لواندوفسکی هنوز آماده نیست

بازیکنان مصدوم ما هنوز در دسترس نیستند. اخیرا لواندوفسکی را دیدم اما او هنوز برای حضور در بازی با وولفسبورگ آماده نیست. برای بازی سه شنبه شب مقابل بایرلورکوزن باید صبر کنیم و ببینیم چه می شود. لئون گورتسکا هم به نظر می رسد فردا غایب خواهد بود و سرژ گنابری هم هفته آینده باز خواهد گشت. لوکاس هرناندز درد دارد و باید ببینیم برای بازی فردا آماده است یا نه. ترکیب تیم ما غایبان زیادی دارد اما سه بازی مهم پیش روی ماست که می خواهیم همه آن ها را ببریم.

می خواهیم خیلی سریع قهرمانی بوندسلیگا را قطعی کنیم 

تمرکز ما روی بازی با وولفسبورگ و بازی های آینده است. وولفسبورگ یکی از بهترین تیم های لیگ است که محیطی خوب و البته یک سرمربی عالی دارد. ووت وخهورشت مهاجمی عالی است که در نبردهای هوایی بسیار قدرتمند عمل می کند. سه بازی مهم پیش روی ما است و می خواهیم به هدف باقی مانده مان در فصل، دست پیدا کنیم.  ما همه متمرکز هستیم. شش بازی باقی مانده و 18 امتیاز برای کسب کردن پیش روی ما است. به ذهنیت عادی مان نیاز داریم. می خواهیم خیلی سریع قهرمانی مان را قطعی کنیم اما رقابت تا پایان فشرده خواهد بود. تا وقتی که قهرمانی قطعی نشود، هر فرضیه ای را می توان در نظر گرفت. گل نزدن روی ضربات کرنر؟ وقتی بیش از 300 ضربه آزاد داشته باشید، انتظار می رود تعداد گل ها بیش از 7 باشد. ما اغلب اوقات نتوانسته ایم روی این موضوع تمرین کنیم. البته که از این آمار راضی نیستم. باید روی این موضوع کار کنیم.

شب ها نمی توانم راحت بخوابم 

حذف از لیگ قهرمانان اروپا؟ هضمش سخت است و شب ها راحت نمی توانم بخوابم. طبیعی است که شما از من در این مورد بپرسید اما زندگی جریان دارد و هنوز بازی های بزرگی پیش روی ما است. انگیزه بازیکنانی که در تابستان از بایرن مونیخ می روند؟ حس اشتیاق را در هر بازیکن می بینم. همه بازیکنان باانگیزه هستند و از بازی کردن برای بایرن مونیخ لذت می برند. درباره بازیکنی، نگرانی ندارم. آن ها سعی خواهند کرد تا دوباره قهرمان آلمان شویم.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس داریوش مصطفوی در طرفداری: گفتند تختی را کشته اند، سه چهارم محبوبیتش به همین خاطر بود! فدراسیون فوتبال هند: پست اینستاگرام پرسپولیس، حیثیت مردم ما را خدشه دار کرد تحلیل فنی استقلال - الاهلی |‌ استراتژی های مناسب،‌ ریسک های به جا و تعویض های هدف دار! بکن باوئر: فلیک زودتر تکلیفش را روشن کند ساویچ یوفا را به "سیرک" تشبیه کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ پیش روی ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم