Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن باقری اتابک عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:طبق مقررات باید مشخصات کامل هیات‌های مذهبی در بانک اطلاعات تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ( طوبی) بارگذاری شود.

وی به اهمیت ساماندهی تمامی هیات‌های مذهبی در این سامانه اشاره کرد و گفت: از نظر اداره‌کل تبلیغات اسلامی مهمترین ملاک و مشخصه هیات‌های مذهبی هر استان نام‌نویسی در این سامانه کشوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با بیان اینکه در استان حدود یک هزار و  ۷۰۰ هیات مذهبی وجود دارد ،اظهار کرد: ۱۳۰ هیات دیگر در حال بارگذاری اطلاعات خود در سامانه هستند ،امید می رود همه آنها در سال 1400  وظایف قانونی خود را برای ثبت نام انجام دهند. 

باقری اتابک تصریح کرد: توزیع هرگونه محصولات فرهنگی و ارایه سایر خدمات در بخش‌های مختلف بستگی به وجود نام هیات در سامانه طوبی دارد و باید رییسان هیات‌ها هرچه زودتر برای نام‌نویسی اقدام به موقع انجام  دهند.

هیات‌های مذهبی یزد سالانه برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در مساجد استان برگزار می‌ کنند، با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت حدود سه هزار باب مسجد دارد. که دوسوم این فضای مذهبی فعال است.

برچسب‌ها مهریز اعیاد مذهبی یزد هیأت عزاداری اردکان مشارکت های مردمی سازمان تبلیغات اسلامی بهاباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز اعیاد مذهبی یزد مهریز اعیاد مذهبی یزد هیأت عزاداری اردکان مشارکت های مردمی سازمان تبلیغات اسلامی بهاباد اخبار کنکور هیات های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به اینکه تقوا بهترین توشه برای انسان‌ها در قیامت به شمار می‌رود، اظهار کرد: انسان تقوا داشته باشد، نورانی و آگاه می‌شود و بصیرت پیدا می‌کند، چرا که بهترین توشه برای آخرت تقوا و یقین است.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته کار و کارگر و اهمیت آن و نشست مقام معظم رهبری با این قشر زحمتکش افزود: ۱۴ میلیون کارگر در کشور در حال فعالیت هستند که با خانواده‌هایشان حدود نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند لذا شاهد ظرفیت بالای جامعه کارگری هستیم و زندگی مردم با تولیدات کارگران آمیخته شده است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه مسؤولان بایستی به قشر کارگری توجه ویژه داشته باشند، ادامه داد: عمده مواد غذایی و کالاهای مصرفی ما محصول تلاش کارگران است که توجه ویژه به جایگاه کار و کارگر را می‌طلبد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» تصریح کرد: اگر تولید اتفاق بیفتد، ثروت ایجاد می‌شود و با ثروت رفاه می‌آید و رفاه آسایش و آرامش جامعه، صادرات و اشتغال را به دنبال دارد لذا باید بنابر تاکیداتی که مقام معظم رهبری نیز داشته‌اند مورد توجه جدی قرار گیرد.

آیت الله فلاحتی به در پیش بودن روز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم اضافه کرد: شهید مطهری از عالمان برجسته تاریخ ما و اسلام شناسی بود که به آموزه‌های اسلامی معتقد و زبان شناس بود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه افق نگری و دورنگری در آثار علامه شهید مطهری تبلور یافته است، تصریح کرد: شهید مطهری متفکری بود که هنوز اندیشه‌های او می‌تواند پاسخگوی شبهات روز باشد.

آیت الله فلاحتی به تلاش کم نظیر شهید مطهری در پاسخ به شبهات و آثار منتشر شده به جا مانده از ایشان گفت: اگر کسی یک دوره آثار شهید مطهری را مطالعه کند می‌تواند اسلام شناس شود که بتواند پاسخ شبهات دنیای معاصر را دهد.

وی با اشاره به اینکه ما ۱۰۰۰ کیلومتر با کشور مسلمان پاکستان نوار مرزی داریم، ادامه داد: بخاطر بعضی جرایم گروهک‌ها بستر مرزها رو می‌خواستند ملتهب کنند که سفر رئیس جمهور برای رفع این التهابات بود که با تفاهم نامه‌های صورت گرفته انجام شد.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه در مجامع بین المللی علیه صهیونیست کودک کش غاصب یک وحدت رویه ملی و جهانی تشکیل شده است، اضافه کرد: زوال شکست پذیری رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین المللی نزدیک شده و به زودی نابود خواهد شد.

نماینده ولی فقیه گیلان با قدردانی از رسانه‌ها بابت پوشش خوب اخبار حملات موشکی ایران به اسرائیل غاصب گفت: ان شاالله به زودی شاهد نابودی اسرائیل در جغرافیای تاریخ اسلام باشیم.

کد خبر 6089022

دیگر خبرها

  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • ببینید | نخستین بنای مذهبی ایرانیان
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • نخستین بنای مذهبی ایرانیان + فیلم