Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیائیان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز سامانه بارشی در شرق و شمال شرق کشور همچنین بخش هایی از جنوب شرق فعال است در این راستا رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی ارتفاعات گلستان و ارتفاعات مازندران و کرمان و شرق و شمال سمنان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روز آینده ۲۸ فروردین در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، ارتفاعات یزد و کرمان بارش پراکنده و وزش باد داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز یکشنبه ۲۹ فروردین در استان های چهارمحال و بختیاری، یزد، اصفهان همچنین ارتفاعات کرمان، ارتفاعات شمال شرق تهران و شمال فارس بارش پراکنده خواهیم داشت و روز دوشنبه ۲۹ فروردین و سه شنبه ۳۰ فروردین در ارتفاعات هرمزگان و کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش پراکنده خواهیم داشت و در سایر نقاط کشور آسمان صاف است.

ضیائیان اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز تا اوایل وقت فردا در استان‌های تهران، البرز، سمنان، قزوین، قم، شمال اصفهان، شمال مرکزی، ایلام و غرب خوزستان وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی ساعات خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: در دو روز آینده مرکز و شرق خلیج فارس همچنین تنگه هرمز مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود، بیشینه کمینه دما فردا در پایتخت ۲۵ و ۱۸ درجه خواهد بود.

ضیائیان افزود: روز آینده اهواز و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۵ درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان و شهر کرد با کمینه دمای یک درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی هواشناسی بارش پراکنده باد شدید گرد و خاک هوای تهران اهواز بندرعباس گرم ترین شهرها روز آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند

هواشناسی: امروز بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند. احتمال طغیان رودخانه‌ها در سیستان‌وبلوچستان وجود دارد.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور
  • هواشناسی ایران/ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند