Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات مداخله جویانه سازمان‌های موسوم به اتحادیه عرب و یا شورای همکاری خلیج فارس و با یادآوری نقش مخرب معدودی از کشورها تاکید کرد: این اظهارات ناشیانه و غیرمسئولانه در ادامه اظهارات ضدایرانی آنها بیان می شود که هدف از طرح آنها نه درخواست مشارکت بلکه به منظور تخریب روند گفتگوهای فنی در وین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب زاده افزود: دبیران کل این نهادها بدانند که ایران عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی بوده و کلیه فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی تحت نظارت برنامه های پادمانی این سازمان قرار دارد و بدیهی است توسعه این برنامه منطبق با حقوق مشروع جمهوری اسلامی ایران و براساس منافع ملی و بمنظور تامین نیازهای صلح آمیز ادامه خواهد یافت.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه اظهار داشت: بهتر است این مجموعه ها با پرهیز از تجاهل نسبت به واقعیت های موجود، نگرانی خود را معطوف به طرف های ناقض این توافق و قطعنامه 2231 کنند.

خطیب زاده به دبیران کل این مجموعه ها توصیه کرد به جای همنوایی با رژیم صهیونیستی در اتهام زنی مستمر به جمهوری اسلامی ایران، توجه خود را معطوف فعالیت های هسته ای نظامی و غیرقانونی رژیم صهیونیستی کرده و خطرات صدها کلاهک هسته ای این رژیم و عضویت نداشتن در ان پی تی را بعنوان بزرگترین تهدید صلح و ثبات و امنیت در منطقه مد نظر خود قرار دهند.

کد خبر 5190539

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت امور خارجه اتحادیه عرب جمهوری اسلامی ایران سعید خطیب زاده رژیم صهیونیستی شورای همکاری خلیج فارس وین برجام مجلس شورای اسلامی سید عباس عراقچی نطنز محمد جواد ظریف صحن مجلس حسن روحانی ایالات متحده امریکا مذاکرات هسته ای انتخابات 1400 هیئت دولت ماه مبارك رمضان رژیم صهیونیستی سعید خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک  بود.

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک  بود.

وی افزود : هدف از عملیات "وعده صادق" تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

جلال زاده اظهار داشت : این عملیات دوستان جمهوری اسلامی را در منطقه تجدید قوا و دشمنان را متوجه قدرت ایران کرد.

 وی در پایانن تصریح کرد : مجلس شورای اسلامی عملیات "وعده صادق" را عملیاتی موفق ارزیابی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • واگذاری «استقلال» به هلدینگ خلیج فارس با عدل و انصاف سازگار نیست
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند