Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@03:48:49 GMT

«رعد و برق» بهروز افخمی باز هم به پخش نرسید!

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۰۰۶۶

«رعد و برق» بهروز افخمی باز هم به پخش نرسید!

سریال رمضانی شبکه تهران با عنوان «رعد و برق» در دومین قسمت از پخش خود، باز هم به آنتن نرسید و با وقفه مواجه شد.

به گزارش ایسنا، سریال «رعد و برق» را بهروز افخمی کارگردانی می کند که قرار است حوادث سیل نوروز ۹۸ را برای بینندگانش روایت کند.

این سریال پس از اینکه یک روز دیرتر از سایر سریال های رمضانی به آنتن رسید، پس از پخش اولین قسمت، بار دیگر در پخش قسمت دوم با مشکل مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر انجام مراحل فنی از جمله تدوین و جلوه های ویژه کامپیوتری، علت دیر رسیدن سریال رمضانی شبکه تهران به پخش عنوان شده بود.

همچنین تهیه کننده در گفت وگویی با ایسنا از دشواری های ساخت سریال در شرایط کرونا در استان های مختلف کشور گفته بود و اینکه بهروز افخمی و گروهش همچنان در حال تصویربرداری هستند.

اما سوال اینجاست در شرایطی که به گفته عوامل، ساخت «رعد و برق» با پروداکشن عظیم مواجه بوده و دشواری های ساخت پروژه ها در شرایط کرونا هم مزید بر علت شده است، چرا تلویزیون باید این سریال را کنداکتور پخش رمضانی قرار دهد و مهمتر از آن اینکه اصولا چرا عوامل تولید، باید چنین تعهدی را بپذیرند؟

بر اساس آنچه در سایت شبکه تهران سیما دیده می شود، سریال «رعد و برق» قرار بود هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن برود. این در حالی است که این سریال تاکنون که سه روز از ماه مبارک رمضان گذشته است، تنها فرصت داشته که یک قسمت پخش شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال رعد و برق رعد و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای «بهروز افخمی» از امشب روی آنتن شبکه نمایش تلویزیون می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای افخمی از امشب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور افخمی، محمدرضا نصراللهی استاد دانشگاه و مرتضی علیزاده کارگردان فیلم «بی‌بدن» به بررسی موضوع سینمای جنایی می‌پردازد.

همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بی‌بدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو فیلم سینمایی «Dune ۲» را بررسی می‌کند.

سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

کد خبر 750279

دیگر خبرها

  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم)
  • جام جهانی تیراندازی| پورحسینی به فینال نرسید
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • سری جدید برنامه «هفت» از امشب در قاب تلویزیون
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش