Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@20:46:12 GMT

توزیع ۱۳۰۰ بسته افطاری در بین پاکبانان سمنانی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۰۵۵۴

توزیع ۱۳۰۰ بسته افطاری در بین پاکبانان سمنانی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از اجرای طرح ضیافت افطاری ویژه پاکبانان و خانواده‌های آنان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و توزیع ۱۳۰۰ بسته افطاری خبر داد.

حمیدرضا پیوندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت هرگونه تجمع جهت حفظ سلامت پاکبانان، به منظور تکریم جایگاه والای این قشر از جامعه، از شب اول ماه مبارک رمضان تا شامگاه میلاد امام حسن مجتبی (ع)، هر شب ۲۰ خانوار از پاکبانان سمنانی با مراجعه به مجتمع تفریحی و اقامتی باغ گل نرگس شهر سمنان، بسته‌های افطاری و سحری را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تهیه و توزیع بسته‌های غذایی در قالب طرح مواسات و همدلی مومنانه، از مشارکت فعال سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان در این زمینه خبر داد و گفت: ضیافت باشکوه افطاری پاکبانان هر سال در شامگاه میلاد امام حسن مجتبی (ع) به مدت سه شب برای ۱۳۰۰ نفر از پاکبانان شهرداری سمنان به همراه خانواده‌های آنان برگزار می‌شد که در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، این آئین با توزیع بسته‌های ویژه افطاری و سحر در بین آنها انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان واکسیناسیون علیه ویروس کرونا را از دیگر خدمات ویژه اخیر به پاکبانان برشمرد و خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۱۲ پاکبان شهرداری سمنان برعلیه ویروس کرونا براساس اولویت سنی و بیماری‌های زمینه‌ای واکسینه شده‌اند.

کد خبر 487249

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ماه رمضان ضیافت افطاری پاکبانان شهرداری شهرداری سمنان شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری سمنان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بااشاره به اینکه در سال۱۴۰۲  هزار و ۹۳۰ بسته غذایی میان خانواده‌های کم برخوردار در استان توزیع شد، گفت: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال احمر، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز امسال در استان زنجان و در محلات کم برخوردار توزیع شده است.

وی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم برخوردار و محلات در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: هلال احمر استان زنجان با استفاده از ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیاز‌های نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی افزود: سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران