Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@21:55:46 GMT

انفجار در تهرانپارس/ یک کشته و دو مصدوم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۱۰۶۷

انفجار در تهرانپارس/ یک کشته و دو مصدوم

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی واقع در تهرانپارس، خیابان زهدی و فوت یک نفر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  جلال ملکی اظهار داشت: یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی واقع در تهرانپارس، خیابان زهدی در ساعت ۱۰:۲۹ امروز به سامانه آتش نشانی تهران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: آتش نشانان از دو ایستگاه به محل اعزام شدند و نخستین ایستگاه در مدت زمان دو دقیقه به محل حادثه رسید.   سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: محل حادثه یک مجتمع سه طبقه مسکونی بود که زیرزمین این ساختمان سه طبقه هم مسکونی شده بود. انفجار به دلیل نشت گاز در قسمت زیرزمین رخ داده بود.   وی گفت: به دلیل انفجار تمامی شیشه‌ها شکسته بود و آقایی که به طبقه پایین برای بررسی نشت گاز رفته بود، به دلیل انفجار جان خود را از دست داده بود.   سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: دو آقای دیگر هم در طبقات بودند که دچار مصدومیت شدند.   ملکی در پایان گفت: آتش نشانان آتش سوزی مختصر را خاموش کردند و محل تحویل عوامل انتظامی داده شد.   انتهای پیام/
 منبع: مهر

منبع: دانا

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم قاسم پیر ازغندی اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت حادثه منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی ۱۹ به مرکز فرماندهی اعلام و بلافاصله همکاران آتش نشان از ایستگاه های  ۲۶،۲۷ و ۵ به محل اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد حریق در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و  کانون حریق از سمت آشپزخانه شروع شده و به کل آشپزخانه و پذیرایی و قسمتی از اتاق خواب‌ها رسیده است.

وی با بیان اینکه این حادثه، محبوسی نداشته است، عنوان کرد: آتش نشانان پس از اطفای حریق و ایمن سازی محل در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه به عملیات خود پایان دادند.

ازغندی با اشاره به اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه کافی مبذول دارند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم