Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:00:12 GMT

مهمترین رویدادهای خبری استان اردبیل در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۱۳۴۵

مهمترین رویدادهای خبری استان اردبیل در هفته‌ای که گذشت

بازسازی بافت‌های فرسوده استان اردبیل شتاب می‌گیرد

به گزارش ایرنا، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: روند نوسازی و بازسازی بافت‌های فرسوده در این استان مطلوب است و تلاش می‌شود بازسازی بافت‌های فرسوده شهری شتاب گیرد.

شهرام باباخانی افزود: برای احیا و بازسازی واحدهای فرسوده شهری در این استان تسهیلات کم بهره اختصاص داده می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای هر واحد  ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از بانک‌های عامل دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: طرح‌های بازآفرینی شهری در قالب فضای سبز، پارک محله و آسفالت محله از سال ۹۴ در این استان شروع شده، سال ۹۸  بالغ بر ۲۲۰میلیارد ریال و در سال ۹۹ هم ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای آنها هزینه شده است.

باباخانی با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۲۳ هکتار بافت ناکارآمد شهری و یک هزار و ۱۴۵ هکتار سکونت‌گاه غیررسمی نیاز به بازآفرینی و نوسازی دارد، اضافه کرد: عمده این بافت‌های ناکارآمد و سکونت‌گاه‌های غیررسمی مربوط به شهرهای اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر است که در اولویت بازسازی قرار گرفته‌اند.

مطالعات فنی ۱۰ سد مخزنی استان اردبیل در دست اجراست

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: مطالعات فنی ۱۰ سد مخزنی این استان با اخذ مجوزهای لازم از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

عباس جنگی مرنی هدف از مطالعه این سدها را تامین آب پایدار در استان اردبیل اعلام کرد و افزود: برای تحقق این امر ضروری است مطالعه فنی این سدها تسریع شده و در صورت وجود نواقص و نارسایی‌های فنی نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی از تکمیل مطالعات فنی سدهای سینه‌سر و توسانلو و تکمیل احداث سد کله‌سر گرمی با توجه به اعتبار مصوب ۱۱۰ میلیارد ریالی قانون بودجه ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد: اتمام عملیات سد تازه کند گرمی با توجه به اخذ اعتبار مالی جدید در سال‌جاری و تعیین نهایی پیمانکار تصفیه خانه سد تازه کند مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل ادامه داد: مطالعه سدهای اهل ایمان و اینچه‌نو در شهرستان مشگین‌شهر، سدهای نیاخرم و مجره و اقدامات اجرایی برای تکمیل سد گیوی شهرستان کوثر همچنین انتخاب پیمانکار سد هشجین در  خلخال جزو برنامه‌های اولویت‌دار شرکت است.

تسهیلات طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان اردبیل تامین می‌شود

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: منابع مورد نیاز جهت پرداخت تسهیلات به طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان اردبیل توسط صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون تامین می‌شود.

عیسی منصوری در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل گفت: استان اردبیل یک نمونه موفق در اجرای موثر طرح‌های حمایت از ایجاد و تثبیت اشتغال و جذب به موقع تسهیلات در کشور است.

وی بیان کرد: تحرک‌بخشی و حمایت از ایجاد اشتغال در مناطق کم‌برخوردار یکی از اهداف طرح‌های اشتغال‌زای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که با راستی‌آزمایی اثربخش، اشتغال خالص ایجاد شده در این خصوص مشخص خواهد شد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کمیته‌های نظارت بر طرح‌های اشتغال روستایی با انسجام بیشتر باید از انجام هر گونه رفتار سلیقه‌ای در اعطای تسهیلات جلوگیری کنند.

۲۵۰ واحد صنعتی در استان اردبیل بهره‌برداری می‌شود

استاندار اردبیل گفت: امسال در اجرای شعار سال، اتمام عملیات اجرایی و بهره‌برداری از ۲۵۰ واحد صنعتی، معدنی پیش‌بینی شده و درباره تامین اعتبارات و تسهیلات آنها اقدام لازم در حال انجام است .

اکبر بهنامجو در جلسه بررسی برنامه‌ها و شاخص‌های بخش صنعت و معدن استان افزود: همچنین ۷۴ واحد تولیدی غیرفعال و نیمه فعال در استان نیز شناسایی شده است و اقدامات لازم برای فعال کردن آنها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: سال گذشته ۲۲۲ واحد در بخش صنعت و معدن در استان اردبیل به بهره برداری رسید و ۵۱ واحد غیرفعال و نیمه فعال تولیدی نیز با حمایت دولت فعال شد و به مسیر تولید بازگشت.

استاندار اردبیل اضافه کرد: در خصوص پهنه‌های معدنی نیز مطالعات و اکتشافات از سال گذشته شروع شده است که با پیگیری‌های لازم امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

اردبیل مرکز منطقه چهار اسکی کشور می‌شود

رئیس فدراسیون اسکی گفت: با توجه به زیرساخت‌های رفاهی و هتلینگ موجود در سرعین، نمین، خلخال و اردبیل، این استان برای مرکزیت منطقه چهار اسکی کشور انتخاب خواهد شد.

عباس نظریان در حاشیه بازدید از پیست اسکی آلوارس سرعین بیان کرد: تدابیر و برگزاری رویدادهای ورزشی از سوی هیات اسکی استان اردبیل، می‌تواند این منطقه را به لحاظ گردشگری و ورزشی متحول کند.

وی با اشاره به اهمیت همراهی و پای کار بودن مسئولان به ویژه نگاه استاندار اردبیل به ورزش‌های زمستانی و اهمیت گردشگری زمستانی افزود: با اقداماتی که در استان اردبیل برای ایجاد پیست‌های اسکی و این رشته ورزشی انجام شده است، بدون شک این استان در آینده‌ای نزدیک پایتخت اسکی کشور خواهد شد.

عملیات اجرایی ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل آغاز می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مقدمات لازم برای انتخاب پیمانکار برای احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در این استان انجام شده است و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

محبوب حیدری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیمانکاران همانند سال گذشته و در شرایط خاص بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از روزهای نخستین سال‌جاری احداث و توسعه راه‌های استان را شروع کردند.

وی گفت: با توجه به ردیف ملی ۵۳۶ کیلومتر از راه‌های استان اردبیل امید می‌رود امسال منابع کامل به توسعه بزرگراه‌های این استان اختصاص پیدا کند.

سه پروژه ورزشی در اردبیل اجرا می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی سه پروژه ورزشی در سال‌جاری در این استان خبر داد.

سجاد انوشیروانی در جمع خبرنگاران گفت: مجموعه تخصصی ورزشی جانبازان و معلولان، استخر قهرمانی ۵۰ متر مجموعه ورزشی علی دایی و خانه کوهنوردی منطقه اوجور سرعین سه پروژه ورزشی است که در آینده نزدیک عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌های ورزشی از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی احداث خواهد شد، افزود: زمین مورد نیاز برای احداث مجموعه تخصصی ورزشی جانبازان ومعلولان مشخص و تامین اعتبار شده است.

وی با اشاره به اینکه پایان پروژه‌های دارای اولویت و نیمه‌تمام ورزشی در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: تلاش می‌شود بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که در محل وزارت ورزش و جوانان با همراهی استاندار اردبیل و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارتخانه صورت گرفت، ۳۰ طرح نیمه‌تمام که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد امسال به اتمام برسد.

۳۶ طرح سردخانه‌ای در استان اردبیل تکمیل می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با تامین تسهیلات۹۰ میلیارد تومانی امسال ۳۶ طرح سردخانه‌ای در این استان تکمیل خواهد شد و نیاز سردخانه‌ای محصولات کشاورزی را به صورت کامل پوشش خواهد داد.

اکبر بهنامجو در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار کرد: تامین این تسهیلات با موافقت معاونت توسعه کارآفرینی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با مشارکت بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و بانک کشاورزی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر بالاترین سطح مشارکت بانک‌ها در استان اردبیل در بخش تولید تشریح کرد: ۲۰ درصد تسهیلات گلخانه‌ای کل کشور از سوی بانک کشاورزی در استان اردبیل جذب و پرداخت شده است و امروز شاهد تحول گسترده در سطح اراضی گلخانه‌ای هستیم. 

سه مسیر ریلی و جاده‌ای جدید در استان اردبیل اجرا می‌شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل از اخذ موافقت تامین اعتبار برای اجرای سه مسیر ریلی و جاده‌ای جدید در سطح این استان خبر داد.

صدیف بدری در این زمینه گفت: در دیدار اخیر با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیرامون پروژه‌های حوزه زیرساخت ارتباطی استان اردبیل، موافقت تامین اعتبار راه‌آهن سراب به اردبیل، راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد و بزرگراه سراب به نیر اخذ شد.

وی با اشاره به اخذ دستور مجوز کمیسیون ماده ۲۳ به منظور تسریع در آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن سراب به اردبیل، راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد و بزرگراه سراب به نیر افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در دستور خود تامین اعتبار اجرای راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد را جزو پروژه‌های دارای اولویت و مهم عنوان کرده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین اعلام کرد: پس از دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیداری هم با وزیر راه و شهرسازی انجام و دستور مقتضی برای پیگیری اخذ اعتبار و اجرای این سه پروژه ارتباطی مهم استان اردبیل اخذ شد.

۱۰۴ هزار واحد مسکونی روستایی استان اردبیل سنددار شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اعلام کرد: در اجرای طرح سنددار کردن واحدهای مسکونی، برای ۱۰۴ هزار واحد مسکونی در ۳۲۶ روستای بزرگ این استان سند مالکیت صادر شده است.

فرهاد سبحانی در نشست خبری ویدئو کنفرانسی گفت: از این تعداد هشت هزار جلد سند در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ۹۶ هزار جلد نیز در سطح روستاهای استان با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک استان اردبیل صادر شده است.

وی با اشاره به کند شدن فرایند صدور سند برای واحدهای مسکونی روستایی و استقبال ضعیف مردم برای این امر در روستاهای کم جمعیت افزود: با این حال امسال برای ۲ هزار واحد مسکونی روستایی دیگر نیز سند مالکیت صادر می‌شود.

سد عمارت گرمی امسال آبگیری می‌شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: عملیات اجرایی سد عمارت شهرستان گرمی پیشرفت خوبی دارد و امید می‌رود تا پایان سال‌جاری آبگیری شود.

عباس جنگی مرنی افزود: پروژه احداث سد عمارت شهرستان گرمی با پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصد به مرحله تکمیل رسیده و عملیات اجرایی این سد از سوی پیمانکاران ادامه دارد و در صورت مساعد بودن هوا و تامین اعتبار لازم، در زمان مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در سایه پیگیری مسئولان وزارت نیرو و استان اردبیل، اعتبارات لازم برای طرح سد عمارت پیش‌بینی شده و با فاینانس یک هزار میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان و جانبازان امیدواری برای تکمیل این سد با مساعد شدن شرایط آب و هوایی منطقه بیشتر شده است.

جنگی مرنی ادامه داد: برای اتمام این پروژه سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تلاش می‌شود هرچه زودتر تامین شود.

پنج هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی اردبیل به سامانه آبیاری نوین مجهز شد

استاندار اردبیل از اجرا و تجهیز پنج هزار و ۲۰۰ هکتار از دشت اردبیل، اراضی ممنوعه شهرستان‌های نیر، نمین و سرعین به سامانه نوین آبیاری در سال گذشته خبر داد.

اکبر بهنامجو در جلسه بررسی و تایید برنامه‌های جهش تولید ۱۴۰۰ در بخش کشاورزی اظهار کرد: برای سال‌جاری اجرای سامانه آبیاری نوین در ۶ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: در بحث توسعه کشت تراکم گلخانه‌ای بیش از ۶۴ هکتار در سال گذشته به بهره‌برداری رسیده و برای سال‌جاری نیز ۳۲۲ هکتار در نظر گرفته شده است.

بهنامجو با اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۳ واحد تولیدی کشاورزی راکد و نیمه فعال به چرخه فعالیت بازگشتند، گفت: برای سال جدید نیز ۹۶ واحد احصا شده است که ۶۰ واحد آن به طور قطع فعال‌سازی می‌شود.

نخستین پویش افزایش امید و نشاط اجتماعی در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری نخستین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی با هدف تولید و نشر محتوای متناسب با فرهنگ اسلامی- ایرانی در فضای مجازی خبر داد.

عبدالله بحرالعلومی در جمع خبرنگاران گفت: نخستین پویش افزایش امید و نشاط اجتماعی با موضوع تصویرسازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی در قالب سه بخش متن، تصویر و ویدئو شامل مقاله، قطعه ادبی، شعر، داستانک، عکس، پوستر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، فیلم‌کوتاه و پویانمایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان پویش عموم مردم و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه هستند، افزود: شرکت در پویش و ارسال آثار برای عموم رایگان است و در پایان پویش، ضمن نشر آثار برتر در وبسایت مورد نظر جوایز نقدی و لوح تقدیر به برگزیدگان اعطا می‌شود.

لزوم همکاری مردم برای مهار کرونا

به گزارش ایرنا، استاندار اردبیل با تاکید بر هوشیاری و جدی گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی گفت: وضعیت کرونا در پیک چهارم خطرناک‌تر بوده و مردم باید از عادی‌انگاری پرهیز کنند تا از بروز تلفات انسانی به مراتب بالاتر از پیک‌های قبلی جلوگیری شود.

اکبر بهنامجو در جلسه کمیته نظارت بر اجرای پروتکل‌ها و پیگیری مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اردبیل بیان کرد: باید بدون معطلی در راستای کاهش اجتماعات با تعطیلی برخی اصناف که فعالیت آنها با ازدحام جمعیت مواجه می‌شود، اقدام شده و مردم نیز در این رابطه باید همکاری کنند.

وی با اشاره به وضعیت خاص پیک چهارم کرونا و شدت این پیک اجتناب از دورهمی، جشن عروسی و مراسم عزاداری را برای پیشگیری از ابتلای خانواده‌ها به این ویروس ضروری برشمرد.

استاندار اردبیل با تاکید بر همکاری دستگاه‌های مختلف در اطلاع‌رسانی به مردم و تشریح وضعیت حاد کرونایی، بی‌توجهی مردم به این امر را موجب  طولانی شدن پیک چهارم کرونا دانست.

باغ شریعت اردبیل به پارک عمومی تبدیل می‌شود

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: باغ شریعت اردبیل به پارک عمومی تبدیل خواهد شد تا شهروندان از این پارک و فضای طبیعی استفاده کنند.

جواد انصاری به خبرنگاران بیان کرد: تملک باغ شریعت واقع در میدان بسیج اردبیل به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است تا از طریق ماده ۹ مراحل قانونی در این زمینه طی شود.

وی اظهار کرد: پس از طرح موضوع در کمیسیون حقوقی شورای شهر اردبیل و همچنین موافقت اعضای شورا تملک باغ شریعت از طریق اجرای ماده ۹ مصوب شد تا برای اجرا به شهرداری ابلاغ شود.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: این امر به عنوان یک مطالبه جدی از سوی شهروندان مطرح بود که شورای شهر اردبیل در دور پنجم پیگیر جدی تملک باغ شریعت شد و در نتیجه آن را به سرانجام رساند.

طرح "اطعام مهدوی" در استان اردبیل آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: طرح اطعام مهدوی ویژه ماه رمضان از ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در این استان آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه دارد. 

حسین دشتی در آئین آغاز این طرح در امامزاده سید عبدالعزیز (ع) محله نیار افزود: پویش ایران همدل کمیته امداد امام (ره) اردبیل با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران، تعداد ۱۸ آشپزخانه با عنوان  "اطعام مهدوی" در سطح استان راه‌اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه آشپزخانه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان فعالیت خواهد کرد، افزود: هدف از اجرای طرح ملی اطعام مهدوی پخت و توزیع غذای گرم بین افراد و خانواده‌های نیازمند استان اردبیل است. 

مدیرکل کمیته امداد امام (ع) استان اردبیل با بیان اینکه در روز اول ماه رمضان سه هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع خواهد شد، اظهار کرد: در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان و افراد زیر پوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع خواهد شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا تجهیزات فاضلاب و آبیاری بهسازی راه ها اسکی اردبیل سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بهسازی راه ها ویروس کرونا بهسازی راه ها اسکی اردبیل سرمایه گذاری اخبار کنکور کار و رفاه اجتماعی شورای شهر اردبیل استاندار اردبیل استان اردبیل بهره برداری عملیات اجرایی تامین اعتبار اکبر بهنامجو اردبیل گفت پارس آباد باغ شریعت سال گذشته سه پروژه سال جاری خواهد شد سد عمارت راه آهن راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری عصر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: بیش از ۶۰ عنوان برنامه با رویکرد کلی، مردمی کردن برنامه‌های هفته معلم با نقش‌آفرینی خانواده‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام برای تجلیل از معلم دوران تحصیل برای مردم استان اردبیل انجام شده است، افزود: برنامه‌های هفته معلم امسال با شعار «همه مدیون توایم» برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به نواخته شدن زنگ سپاس معلم ۱۱ اردیبهشت به صورت هماهنگ در تمام مدارس استان ادامه داد: فضاسازی و تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه دستاوردها و یادمان شهدا با موضوع وعده صادق در مدارس، عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز از جمله برنامه‌های قابل اجرا در هفته معلم است.

صفری بیان کرد: حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط تشکل‌های دانش آموزی، برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان، برپایی اردوهای نیم روزه درون مدرسه ای نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته خواهد بود.

وی در بخش دیگری گزارشی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش ارائه داد و خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات نهایی در راستای تحقق عدالت آموزشی، تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی، برگزاری جشن ها تکلیف دینی و سیاسی، احداث بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام دارالفنون و راه‌اندازی نهضت مدرسه سازی، ارتقای سرانه فضای ورزشی دانش آموزی و اجرای دقیق طرح رتبه بندی از اقدامات این اداره کل بوده است.

کد خبر 6092358

دیگر خبرها

  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود