Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار خوانسار گفت: در فاز نخست اجرای واکسن کرونا ۱۶ نفر از کارگران پسماند و کارکنان آرامستان بهشت فاطمیه در شهر خوانسار واکسینه شدند.

محسن اسحاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای فاز نخست واکسن کرونا در هفته سوم فروردین به گروه‌های شغلی در معرض خطر بیشتر شهرداری خوانسار خبر داد و اظهار کرد: در این مرحله تزریق واکسن کرونا، ۱۶ نفر از کارکنان آرامستان بهشت فاطمیه و کارگران سازمان پسماند که بیشتر در معرض ابتلاء به کرونا هستند واکسینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مقدار دوز واکسن با کمک شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوانسار تزریق شد و در ادامه طرح واکسیناسیون گروه‌های در معرض خطر پرسنل خدمات شهری شهرداری خوانسار نیز واکسینه خواهند شد.

شهردار خوانسار گفت: کارکنان آرامستان بهشت فاطمیه و کارگران جمع‌آوری پسماند از نخستین روز شیوع کرونا مشغول خدمات شهری بوده‌اند تا رضایت‌مندی شهروندان حاصل شود که حفظ سلامت آن‌ها در اولویت شهرداری قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان خوانسار از نظر بیماری کرونا در وضعیت بحرانی قرار دارد که برای عادی شدن وضعیت باید تلاش کرد که شهرداری در اجرای این امر تا اطلاع ثانوی ورود به آرامستان فاطمیه و پارک‌های شهر را ممنوع اعلام کرده است.

کد خبر 487197

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خوانسار شهرداری تزريق واکسن کرونا پاكبان آرامستان بحران شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارکنان آرامستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عباسی صبح یکشنبه در این آئین اظهار داشت: به مناسبت هفته کار و کارگر از زحمات مجموعه مدیریت و کارکنان نمونه برق گناوه که در سخت‌ترین شرایط کاری و در گرما و سرما باعث ایجاد آرامش در شهر و روستا می‌شوند، تجلیل شد.

بخشدار مرکزی گناوه گفت: هر زمان مشکلی در حوزه برق و برق رسانی در روستاهای بخش مرکزی گناوه رخ می‌دهد کارکنان و مدیریت برق گناوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برطرف کردن پرداخته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

عباسی افزود: هم اکنون اغلب روستاهای بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی دارای نعمت برق هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم با همکاری مجموعه برق شهرستان گناوه تمامی روستاها و حتی بنکی های بالای ۲ خانوار را نیز برق رسانی کنیم تا در بخش مرکزی گناوه هیچ روستای بدون برقی نداشته باشیم.

کد خبر 6096827

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد