Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:32:49 GMT

۱۱۰ جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در اردبیل تامین شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۱۶۲۵

۱۱۰ جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در اردبیل تامین شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین دشتی با اشاره به اجرای طرح تأمین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در اردبیل به کمک کم نظیر نیکوکاران و خیران اشاره و اظهار کرد: ۱۱۰ سری جهیزیه با کمک خیران استان اردبیل برای نوعروسان نیازمند به ارزش ۱۵ میلیون تومان تهیه و تأمین شد.

وی با تاکید بر نحوه خرید کالاها و تحویل آن به افراد نیازمند گفت: هم اکنون ۳۰۰ نوعروس دیگر که برای دریافت جهیزیه به کمیته امداد استان مراجعه کرده اند، پشت نوبت قرار دارند که امید داریم خیران استان نسبت به همکاری در این زمینه اهتمام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان سری جهیزیه‌های اهدایی از سوی این سازمان شامل لوازم خانگی ضروری مثل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون می‌شود.

دشتی به بحث ازدواج آسان جوانان نیز اشاره و اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران در استان می‌توانیم گام‌های خوبی در راستای کمک به جوانان بی‌بضاعت در تسهیل امر ازدواج آنان برداریم اما لازمه این اقدام همکاری گسترده مردم خیر استان است، چرا که با ظرفیت خوبی که در استان داریم همیشه ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم در این حوزه حتی به عنوان استان پیشرو در سطح کشوری شناخته شویم.

وی به برگزاری پویش «ایران همدل» همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز اشاره کرد و افزود: در طرح پویش ایران همدل و اطعام مهدوی ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم برای افراد نیازمند و در محلات حاشیه شهرها توزیع می‌شود که خوشبختانه در این ۳ روز گذشته با همکاری بسیج و سپاه توانستیم برخی از محلات را پوشش دهیم.

این مسئول از اجرای این طرح در سرتاسر ماه رمضان خبر داد و گفت: پویش ایران همدل با هدف کمک‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه در کشور و به تناسب آن در استان اردبیل اجرا می‌شود و هدف از اجرای این طرح کمک‌رسانی به معیشت مردم در وضعیت سخت کرونایی است، که در همین رابطه تهیه و عرضه بسته‌های معیشتی به تعداد ۴۰ هزار بسته نیز برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 5190684

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل پویش ایران همدل ماه رمضان ۱۴۰۰ حسین دشتی ازدواج آسان ویروس کرونا ماه مبارك رمضان آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا اراک شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل زندان‌های فارس رهاورد برگزاری ۱۶ جشن گلریزان در این استان را کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد اعلام کرد.

اسحاق ابراهیمی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه استان برگزار شد که در این جشن‌ها، خیران کمک‌های خود را جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ارائه داشتند.

رئیس ستاد دیه استان فارس افزود: در نتیجه این جشن‌ها که با حضور و استقبال ارزشمند جامعه خیران و مسئولان محلی و استانی همراه بود، بیش از ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیران و نیک‌اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت شد.

ابراهیمی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده‌اند، گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک خیران هستند.

وی دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف و اظهار کرد: بیش از ۶ هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع‌آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوست و فرهنگ‌ساز استان خواهد بود.

رئیس ستاد دیه فارس یادآور شد: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ به نام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم شریف براغی آزرادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدای شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است. افرادی که از سر اتفاق و بدون انگیزه مجرمانه به زندان افتاده‌اند خود و خانواده‌هایشان از تبعات آن در رنج هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار