Web Analytics Made Easy - Statcounter

از همان لحظه اول به خودم گفتم چقدر این آدم جذاب و دلنشین است. بعدها با «زیر پوست شهر» رخشان بنی‌اعتماد و «ما همه خوبیم» به کارگردانی بیژن میرباقری که جایزه نقش مکمل مرد را از جشن خانه سینما دریافت کرد او را بهتر شناختم و بیشتر پی به شایستگی‌هایش بردم. اولین ملاقات‌مان به «رسم عاشق‌کشی» برمی‌گردد. برای پیشنهاد کار به دفتر دعوتش کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا سر دستمزد کمی با هم چک و چانه زدیم و در نهایت فیلمنامه را که خواند مشتاقانه پای کار آمد و قبول کرد در آن فضای سخت لوکیشن و برف و باران با ما همکاری کند.

با آن توانمندی و اخلاق به نظر آدم عجیب و غریبی می‌آمد. عالی از پس نقش برمی‌آمد. هر پلانی که بازی می‌کرد برایم جذاب بود. انگار سال‌هاست قاچاقچی چوب است و آن را از نزدیک تجربه کرده است. در یک کلام «فوق‌العاده» بود. نقش را زندگی می‌کرد. از خلق رفتارش هر چه بگویم کم گفته‌ام. شخصیتی بذله‌گو، خوش اخلاق و تأثیرگذار. آنقدر که یک تجربه همکاری با او کافی بود که نتوانی فراموشش کنی. با تمام بچه‌های گروه که برخی نابازیگر بودند، راه می‌آمد. با بذله‌گویی و طنازی مثال‌زدنی‌اش جو را عوض می‌کرد. نمی‌گذاشت بین کسی اختلاف ایجاد شود. به خاطر همین لحظات شیرینی که برایمان خلق کرد.

درگذشت او را باور نمی‌کنم. انگار یکی از عزیزانم را از دست داده‌ام. هم بیماری‌اش و هم رفتن‌اش دردناک بود. وقتی در جشنواره فیلم فجر او را روی ویلچری دیدم که خانم مهوش وقاری جا به جا می‌کند قلبم شکست. دلم نیامد علت ماجرا و شرح بیماری را جویا شوم. از همان روز سینمای ایران یک بازیگر بزرگ را از دست داد. فارغ از آثار طنز و کم کیفیتی که در کارنامه کاری خیلی‌ها وجود دارد، فیلم‌هایی که محسن قاضی‌مرادی با بزرگان سینما کار کرده هر کدام گنجینه‌ای است.

پیش از عرض تسلیت باید به خانم مهوش وقاری به خاطر وقار، مهربانی و انسانیتش تبریک گفت. در تمام این سال‌ها در حمایت از همسرش کم نگذاشت، خود را با مهر و احترام وقف محسن قاضی مرادی کرد. در کارهای سینمایی و تلویزیونی حضور نیافت و این گذشت خیلی بزرگی است که به خاطر همسرت از عشق‌ات به کار بگذری. در روزگاری که همه اهالی سینما با سیلی صورتشان را سرخ نگه‌داشته‌اند ما می‌فهمیم که کشیدن باری چنین سنگین به دوش و گذران عمر با حقوق بازنشستگی چه همتی می‌خواهد. همه این چیزها را می‌فهمیم و بر این وقار و حرمت‌گذاری بی بدیل تان سر تعظیم فرود می‌آوریم.

منبع: روزنامه ایران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس

کاکا هم‌چنان خودش را عضوی از کهکشانی‌ها می‌داند

طرفداری | شب گذشته (شنبه)، با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

کاکا، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید با انتشار دو استوری در اینستاگرام، قهرمانی را به کهکشانی‌ها و همچنین سرمربی سابقش کارلو آنچلوتی تبریک گفت. کاکا بهترین سال‌های دوران فوتبالش را در میلان و زمانی که شاگرد کارلتو بود، سپری کرد.

تبریک کاکا به رئال مادرید بابت قهرمانی آقای بزرگ
تبریک کاکا به کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی رئال مادرید در لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • سگ ها به خاطر گربه یک ماشین را نابود کردند‌ (فیلم)