Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@05:29:19 GMT

بهترین انیمیشن‌های سال معرفی شدند/ هفت جایزه برای «روح»

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۱۶۹۵

بهترین انیمیشن‌های سال معرفی شدند/ هفت جایزه برای «روح»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، شب پیش با معرفی برندگان جوایز آنی بهترین انیمیشن‌های سال پیش انتخاب و معرفی شدند.

انیمیشن «روح» علاوه بر کسب عنوان بهترین انیمیشن بلند، جایزه بهترین موسیقی، فیلمنامه، انیمیشن شخصیت، اف‌ایکس، استوری بورد و تدوین را هم از آن خود کرد.

این چهل و هشتمین باری بود که جوایز آنی که از سوی انجمن فیلم‌های بین‌المللی انیمیشن اهدا می‌شود، بهترین‌های سال پیش را انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«گرگ‌ران‌ها» هم موفق به کسب ۵ جایزه شد که بهترین فیلم بلند مستقل از جمله آن‌ها بود. جایزه بهترین کارگردانی انیمیشن بلند، طراحی تولید، طراحی شخصیت و بهترین صداپیشگی هم به این فیلم رسید.

در بخش تلویزیونی هم برنده برتر سریال «هیلدا» از نتفلیکس بود که ۳ جایزه را از آن خود کرد.

جایزه بهترین سریال برای کودکان پیش دبستانی نیز به «ماجراهای پدینگتون» اهدا شد و سریال «مندالورین» دیزنی پلاس نیز بهترین انیمیشن شخصیت‌محور لایو اکشن شد.

کد خبر 5190667

منبع: مهر

کلیدواژه: جایزه آنی انیمیشن کمپانی پیکسار برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما سریال ایرانی فیلم سینمایی موسیقی ایرانی ماه رمضان ۱۴۰۰ رادیو نمایش فیلم کوتاه شبکه یک سیما آلبوم موسیقی ماه مبارك رمضان شبکه سلامت رادیو رادیو ایران بهترین انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  مسابقات آزاد دارت کارگران کشور در بخش مردان در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۸۹ نفر از سراسر کشور برگزار شد و در پایان محمدامین کریم‌پور از تهران، مقام نخست را به دست آورد و جایزه ۸۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد. جواد بیات از مشهد به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۴۰ میلیون ریالی را گرفت. حسین اعرابی از اصفهان و سعید کریمی از تهران، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هر کدام جایزه ۲۰ میلیون ریالی را کسب کردند.

دیگر خبرها

  • رخنه به قلب دشمن
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • چهره‌هایی که نمی‌دانستید صداپیشگی هم کرده اند
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگتر‌ها؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه