Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به رونمایی از محصولات دفاعی گفت: تجهیزات هوانیروز روز ارتش در استان‌های کشور به پرواز در می‌آیند. خبرگزاری میزان - امیر خلبان «یوسف قربانی» در نشست خبری ضمن تبریک روز ارتش گفت: ۲۹ فروردین بنا به دستور امام راحل روز ارتش نام‌گذاری شد.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: رژه روز ارتش نمایش قدرت دفاعی ایران است، امسال بخاطر کرونا در پایگاه‌ها انفرادی انجام می‌شود و رونمایی از محصولات دفاعی نمایش قدرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هوانیروز ۳۰ استان کشور را در بحث اورژانس هوایی پوشش می‌دهد. تصریح کرد: همچنین هوانیروز با قدرت در انتخابات حضور دارد و رأی‌گیری را در مناطق صعب‌العبور انجام می‌دهد.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به ۴۸ هزار شهید ارتش، اظهار داشت: هوانیروز همیشه در کنار مردم به عنوان بازوی توانمند نظام با روح ولایت‌مداری و سربازان ولایت در خدمت نظام جمهوری اسلامی است.

  بیشتر بخوانید: ارتش استکبارستیز؛ برگ برنده‌ای در روزگار پرالتهاب امروز   تکمیل می‌شود برچسب ها: ارتش هوانیروز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یوسف قربانی ارتش هوانیروز روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت

ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام با بیان اینکه عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان و آزادیخواهان جهان، بر چهره صهیونیست کودک‌کش بود، گفت: وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» در خطبه‌های امروز نماز جمعه ایلام، اظهار کرد: اگر بخواهیم جهش تولید تحقق پیدا کند لازم است که نگاه و رفتار متفاوتی نسبت به کار و کارگر از جمله رعایت حق، حقوق، کرامت و منزلت کارگر، کارفرما و پیمانکار داشته باشیم، اگر بخواهیم چرخه تولید رونق پیدا کند باید زمینه‌ای فراهم شود که هم کارگر باانگیزه کار کند و هم پیمانکار و تولیدکننده با انگیزه کار کند.

وی گفت: مسئولان توجه ویژه ای به نیروهای شرکتی داشته باشند، پیمانکاران باید رعایت حق و حقوق کارگران را داشته باشند و حقوق و مزایای آنان را به گونه ای پرداخت کنند که در حق کارگران اجحافی صورت نگیرد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه یکی از مطالبات کشاورزان در فصل برداشت اختصاص سوخت و گازوئیل است، ابراز کرد: شیوه اختصاص گازوئیل به کشاورزان باید تغییر کند و راهکار جدیدی که نه سوءاستفاده کننده‌ها بتوانند سوخت را قاچاق کنند و نه کشاورز واقعی و کسانی که ماشین آلات کشاورزی دارند از میزان مناسب سوخت، محروم شوند، برای این موضوع اندیشیده شود.

کریمی‌تبار تصریح کرد: مطالبه دیگر این عزیزان این است که بهای محصول کشاورزی آن‌ها به‌موقع پرداخت شود و نکته بعدی هم بیمه محصولات کشاورزی است، شرکت‌های بیمه، اعلام کنند که چه نوع بیمه‌ای چه میزان خسارت پرداخت می‌کند، صرف این‌که محصول بیمه شود کافی نیست و آگاهی لازم به کشاورزان در این زمینه ارائه شود.

وی ادامه داد: برخی از کشاورزان محصولات خود را بیمه نکرده‌اند و دچار خسارت شده‌اند، انتظار می‌رود که دولت کار و کرامت در این زمینه کشاورزان را حمایت کند تا بخشی از خسارت‌های آنان جبران شود

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان فرماندهی قدرتمند، شجاع، هوشمند و صادق‌الوعد در عرصه معادلات نظامی و سیاسی دنیا شناخته شده است و اکنون به برکت این عملیات، جهان را در ۲ قطب ظالم و حامی مظلوم می‌بینیم و خدا را شکر که حمایت‌کنندگان از مظلوم به‌مراتب بیشتر از حامیان رژیم اشغالگر قدس هستند.

کریمی‌تبار تأکید کرد: امروز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا دانشجویان و اساتید دانشگاه به طرف‌داری از مردم مظلوم غزه فریاد می‌زنند، پرچم فلسطین را به اهتزاز درمی‌آورند و مورد ضرب‌وشتم پلیس قرار می‌گیرند اما دست از حمایت برنمی‌دارند، پیام این حضور دانشگاهیان در حمایت از مظلومان، این است که نظام استکباری از درون در حال متلاشی شدن است.

وی ادامه داد: امروز فناوری جمهوری اسلامی در دنیا، در عرصه اقتصاد و در عرصه نظامی تاثیرگذار است، دشمن خیال می‌کرد با تحریم می‌تواند جمهوری اسلامی را از مسیر خدایی که دارد، منصرف کند و دست ذلت را به سمت استکبار جهانی دراز کند، اما اکنون فهمیده‌اند که با چه ادبیات مؤدبانه‌ای با جمهوری اسلامی گفت و گو و مذاکره داشته باشند و خدا را بر این عزت و اقتدار سپاسگزاریم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها