Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ بهزادی گفت: هوا در روزهای پایانی ماه رمضان، گرایش به دمای بالاتر از حد نرمال دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ بهزادی در گفت و گو با بلاغ با اشاره به پیش بینی وضع هوا گفت: امروز هوایی صاف تا نیمه ابری خواهیم داشت، بتدریج با افزایش ابر، کاهش نسبی دما، وزش باد همراه با  رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان وضعیت دما در روز جاری، عنوان کرد: هوا صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی  دما را شاهد هستیم و در روز یکشنبه، صاف تا نیمه ابری از شب با افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

رئیس هواشناسی آمل تصریح کرد: دوشنبه هوای صاف تا نیمه‌ابری، سه شنبه و چهارشنبه صاف تا نیمه ابری ، بویژه روز چهارشنبه  همراه با افزایش دما و در دامنه ها و ارتفاعات با وزش باد گرم خواهد بود.

وی دمای هوا در ماه مبارک رمضان را نرمان خواند و خاطرنشان کرد: به صورت نرمال با گرایش به بیش از نرمال را در این ماه پیش بینی می شود؛ هر چند با توجه به اینکه عنوان آب و هوا با عبارت دما دو موضوع جدا و متفاوت هستند؛ هوا در روزهای پایانی ماه رمضان، گرایش به دمای بالاتر از حد نرمال دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صاف تا نیمه ابری پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوا در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان مازندران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز جمعه هم صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران روز شنبه هم صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • پایداری هوا در مازندران
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران