Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر و اعلام کرد: ارتش مشـت محـکم و آهنیـن ملـت در مبـارزه با استکبـار جهـانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

29فروردین در تقویم انقلاب اسلامی ایران یادآور حمایت کم نظیر و دوراندیشی عالمانۀ معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» از ارتش انقلابی و قهرمان جمهوری اسلامی ایران است که این نیرو را در سالیان گذشته به بازوی توانمند نظام در عرصه های مختلف تبدیل نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش جمهوری اسلامی ایران بارها در آزمون های مختلف نظامی، خدمت رسانی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده و با ایثار و فداکاری خالصانه موجبات رضایتمندی آحاد ملت ایران اسلامی را فراهم نمودهاند.

نیروهای سرافراز ارتش در سالیان اخیر از یک سو در دفاع سلحشورانه از مرزها و ایجاد امنیت پایدار در سرتاسر میهن اسلامی و از سوی دیگر در خدمت رسانی به مردم در مقاطع و بحران های مختلف نظیر سیل ، زلزله و غیره همواره حاضر بوده و به ویژه در یک سال گذشته با ورود موج همه گیری ویروس منحوس کرونا، با اقدامات جهادی و نوید بخش در مبارزه با این ویروس به یاری ملت بزرگ ایران و کادر درمانی کشور شتافته اند.

امروز و با گذشت بیش از 42 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، نیروهای سه گانه ارتش همچنان با اطاعت از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» به عنوان پشتوانۀ بزرگ نظام نقش آفرینی کرده و مشت محکم و آهنین ملت مبارز ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی خواهند بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ با تبریک فرارسیدن 29فروردین ، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ادای احترام به ساحت تمامی شهیدان ، جانبازان و ایثارگران این نیروی وفادار و مردمی و قدرشناسی از تلاش مجاهدانه فرماندهان و نیروهای جان بر کف ارتش در حفاظت از کیان ایران اسلامی ، از همراهی همیشگی و مسئولانه قوای ارتش در امر خطیر برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و انقلابی و در بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی ، تقدیر نموده و سربلندی و تداوم پیروزی های آنان را در صحنه‌های مختلف از خداوند قادر متعال مسألت می نماید.

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد پاسخ محکم ایران به رژیم صهیونیستی، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف است.

به گزارش ایسنا، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در نشست «بررسی ابعاد عملیات وعده صادق» که به همت مجمع جهانی قادمون برگزار شد، گفت: «آمریکا به ‌واسطه قطر پیغام داد که اسرائیل را نزنید تا ما تلاش کنیم جنگ غزه تمام شود. ایران هم مهلت داد، ولی آمریکا گفت نمی‌توانیم جنگ را تمام کنیم!»

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان افزود: «لذا جمهوری اسلامی پاسخی محکم و قدرتمندانه داد و اسرائیل فهمید ایران ترسی از رویارویی ندارد.»

شیخ «حسن البغدادی» گفت: «این ضربه مستقیم، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد که اسرائیل بسیار ضعیف است و ثابت کرد که آمریکا می‌ترسد واکنشی نشان دهد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد