Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید جعفری کرهرودی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک‌هزار و ۷۳۱ میلیارد ریال سال گذشته از سوی بخش خصوصی در معادن استان مرکزی سرمایه‌گذاری شد.

وی ادامه داد:  ۲۷۸ فرصت اشتغال جدید پارسال در معادن استان مرکزی ایجاد شد که نسبت به مدت مشابه قبل  ۵۴ درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: همچنین  ۴۶ پروانه بهره‌برداری معادن پارسال در استان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جعفری کرهرودی بیان کرد: ۲۹ اکتشاف و ۴۲ گواهی کشف معادن نیز سال گذشته در نقاط مختلف این استان صادر شد که نسبت به مدت مشابه قبل آن افرایش چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: بیش از ۴۲ نوع ماده معدنی در استان مرکزی شناسایی شده و امکانات برای استخراج تنگستن، قلع ، مولیبدن، طلا، مس، آندالوزیت، مرمریت سیاه، گرانیت، کانی‌های قیمتی و زینتی شامل فیروزه، کریزوکولا، جاسیر، آزوریت و مالاکیت، عقیق، بلور کوارتز، ارپیمان (سولفور آرسنیک)، بنتونیت و کلسیت در منطقه وجود دارد.

بیش از چهار هزار نیروی کار در ۶۱۶ معدن فعال استان مرکزی فعالیت دارند.

برچسب‌ها استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت قانون معادن جهش تولید صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت قانون معادن استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت قانون معادن جهش تولید صمت اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل