Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد ستاری صبح شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: مرحله دوم واکسیناسیون جمعیت سالمند استان اردبیل در حالی آغاز می‌شود که در مرحله نخست این واکسیناسیون ۱۱۸ نفر از سالمندان تحت پوشش بهزیستی استان علیه این بیماری واکسینه شده بودند که در کنار این افراد تعدادی از مددکاران و پرستاران مراقبتی سالمندان نیز واکسن کرونا را دریافت کردند و در مجموع در مرحله نخست ۱۴۰ واکسن برای جامعه سالمندی اردبیل اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت بیماری در بین جامعه سالمندی اردبیل گفت: خوشبختانه تا اکنون مورد حاد یا فوق حادی از بیماری کرونا در بین سالمندان استان گزارش نشده است و در این زمینه وضعیت مناسبی را در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی داریم.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان سالمندان یکی از گروه‌های در معرض خطر موج چهارم کرونا بوده که به همین علت مرحله دوم واکسیناسیون این افراد به دقت و با سرعت انجام می‌شود.

ستاری از انجام تست کرونا برای افراد مسئول در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی استان خبر داد و افزود: شیوه نامه بهداشتی و پروتکل‌های مراقبتی به دقت در این مراکز انجام می‌شود که در همین رابطه ورود افراد غیرمسئول به این مراکز در استان نیز ممنوع است.

وی از حضور ۵۸ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی استان خبر داد و گفت: در هر ۴ مرکز شبانه‌روزی نگهداری سالمندان استان موارد بهداشتی رعایت می‌شود که در این رابطه همکاری سایر نهادها همچون دانشگاه علوم پزشکی با نظارت مستقیم بر این موضوع شایسته تقدیر است.

کد خبر 5190760

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا اردبیل بهزیستی اردبیل خانه سالمندان واکسن کرونا ویروس کرونا ماه مبارك رمضان آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل محدودیت های کرونایی اراک ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج بهزیستی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در مرحله دوم آیین واگذاری جهیزیه به مددجویان بهزیستی، ۱۴سری جهیزیه به ۱۴ نوعروس استان بـا حضور مهدی کرباسیان عضو انجمن حامی معلولان کشور برگزار شد.
ناصر چاووشی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، اتوبخار، پتو، آبمیوه‌گیری، کالای خواب، کتری برقی است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح طی یک سال گذشته ۱۸۰ سری جهیزیه با مشارکت و همراهی خیران نیک‌اندیش توزیع شد.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال