Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:16:19 GMT

محدودیت های کرونایی تا پایان هفته جاری در فارس ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۲۵۰۵

محدودیت های کرونایی تا پایان هفته جاری در فارس ادامه دارد

عبد الرضا قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان فارس، گفت: در حال حاضر وضعیت ۲۷ شهرستان استان فارس قرمز و مابقی شهرها نارنجی است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش آمار ابتلاء و بستری مربوط به کرونا، محدودیت‌های ترددی و مشاغل تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار فارس تصریح کرد: اکثر بیمارستان‌های استان فارس در بحث بستری مبتلایان به کرونا تکمیل شده و ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب نیز به محل بستری بیماران تبدیل شده است.

قاسم پور تاکید کرد: آنچه که در این موقعیت حساس باید مد نظر قرار داده شود همکاری بیش از گذشته مردم استان فارس است که در حد امکان از منازل خارج نشوند، حفظ فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک را اولویت قرار دهند.

کد خبر 5190768

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا محدودیت های کرونایی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل محدودیت های کرونایی اراک ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران