Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند که دولت بایدن از اقدام خرابکارانه اسرائیل در تاسیسات نطنز ناراضی است و در روزهای اخیر از مقامات این رژیم خواسته است تا دست از اظهارنظر درباره ایران بردارند.

به گزارش ایسنا به نوشته روزنامه اورشلیم پست، یک شبکه تلویزیونی صهیونیستی روز جمعه گزارش داده است که دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در روزهای اخیر چندین بار از مقامات اسرائیل خواسته است تا اظهار نظر درباره ایران را متوقف کنند چراکه این کار، مانع مذاکرات تهران و واشنگتن برای توافق هسته‌ای احتمالی جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده است که دولت بایدن از اقدام خرابکارانه اخیر رژیم صهیونیستی در تاسیسات هسته‌ای نطنز ناراضی است و اظهارات مقامات اسرائیلی درباره این حمله را "خطرناک" و "شرم آور" دانسته است.

به نوشته اورشلیم پست، ظاهرا مقامات اسرائیل از این واکنش نگران شده و متوجه شده اند که این وضعیت ممکن است آمریکا را تحت فشار قرار دهد.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی قرار است روز یک شنبه برای اولین بار در طول دو ماه گذشته تشکیل جلسه دهد و درباره موضوعات اخیر پیرامون ایران بحث و رایزنی کند.

به گزارش ایسنا، اقدام خرابکارانه رژیم صهیونیستی در تاسیسات نطنز منجر به بروز اختلال در شبکه توزیع برق این سایت شد اما بنا بر اعلام مقامات کشورمان، این حادثه خوشبختانه تلفات جانی و آلودگی های زیست محیطی به همراه نداشته است.

جمهوری اسلامی ایران این اقدام را تروریسم هسته ای دانسته و از مجامع بین المللی مربوطه، ازجمله آژانس بین المللی انرژی اتمی خواسته است تا واکنش مناسبی نسبت آن نشان دهند.

مقامات کشورمان همچنین خواستار مجازات  و مسئول دانسته شدن عاملان این اقدام تروریستی خطرناک شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جو بایدن رژيم صهيونيستي تاسیسات غنی سازی نطنز تروریسم هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، وزیران خارجه عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر، مصر، اردن و دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی نشست مشورتی درباره تحولات غزه برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، در نشست وزیران گروه عربی بر ضرورت پایان دادن به جنگ در غزه تاکید شده است.

در این نشست، وزرای کشورهای عربی مذکور همچنین بر لزوم رفع تمامی محدودیت‌ها برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تاکید کردند و درباره عواقب اقدامات غیر قانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی هشدار دادند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۲۰۴ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

این رژیم طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

دیگر خبرها

  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • فریدمن: اسرائیل باید بین رفح و ریاض یکی را انتخاب کند
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند
  • کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است