Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:29:28 GMT

مرکز «منش» در قزوین و همراهی با کسب و کارهای نوپا

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۳۸۲۴

مرکز «منش» در قزوین و همراهی با کسب و کارهای نوپا

ایسنا/قزوین مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی قزوین گفت: در مرکز «منش» به افرادی که قصد راه‌اندازی کسب و کار دارند خدماتی ارائه می‌دهیم تا زودتر به موفقیت دست یابند بنابراین با اصول توسعه محصول، بازاریابی و فروش محصول آشنا خواهند شد و در پایان رویدادی برگزار خواهیم کرد تا استارت‌آپ‌ها ایده‌های خود را به سرمایه‌گذاران معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین خاکباز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در مرکز «منش» برنامه شتابدهی کسب و کارهای نوپا را انجام می‌دهیم؛ در این مرکز وزارت ورزش و جوانان پشتیبان و حامی برگزاری یک دوره شتابدهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مرکز «منش» به افرادی که قصد راه‌اندازی کسب و کار دارند خدماتی را ارائه می دهیم تا زودتر به موفقیت دست یابند بر این اساس با دوره‌های آموزشی که برگزار می‌کنیم تیم‌ها مسیر توسعه محصول را در پیش خواهند گرفت. علاوه بر آموزش، مشاوره، راهبری افراد کم تجربه توسط افراد با تجربه، استفاده از ظرفیت شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری در ایده‌های جذاب از دیگر برنامه‌های این مرکز است.

مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی قزوین تصریح کرد: در فرآیند ۶ ماهه ۱۶ دوره در نظر گرفتیم که طی آن تیم‌ها با اصول توسعه محصول، بازاریابی و فروش محصول آشنا خواهند شد و در پایان رویدادی برگزار خواهیم کرد تا استارت‌آپ‌ها ایده‌های خود را به سرمایه‌گذاران معرفی کنند.

وی عنوان کرد: در هر دوره آموزشی که به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود حداقل ۲۰ نفر حضور دارند و به‌دلیل کاربردی بودن دوره‌ها از آن استقبال می‌کنند زیرا آموزش‌هایی که می‌بینند تاکنون در جایی ندیدند.

خاکباز با بیان اینکه برنامه شتاب‌دهی مرکز «منش» ۶ ماهه است، توضیح داد: در این دوره آموزش‌های مورد نیاز به افراد ارائه خواهد شد و حداکثر پذیرای ۶ تیم در این دوره خواهیم بود؛ طی این ۶ ماه چندین رویداد برگزار خواهیم کرد که نخستین رویداد اسفند ۹۹ برگزار و در آن هشت ایده ارائه شد ولی هیچ‌یک از آنان پذیرش نشدند بنابراین مقرر شد کمک کنیم تا تیم‌ها ایده‌های خود را تکمیل کنند و مجدداً فرصتی برای ارائه در اختیار آنان قرار دهیم.

وی افزود: هفته نخست اردیبهشت دومین رویداد را برگزار خواهیم کرد و در آن افرادی که در رویداد نخست موفق به پذیرش نشده بودند می‌توانند دوباره شرکت کنند البته بر اساس فراخوان انجام شده از ایدهای جدید نیز استقبال خواهیم کرد.

مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی قزوین اشاره کرد: اولویت ما تبلیغات و بازاریابی و فروش است و ایده‌هایی که در این حوزه باشند از اولویت بیشتری برخوردارند البته ایده‌های دیگر نیز پذیرش می‌شوند. همچنین بسترها و زیرساخت‌هایی در جهادددانشگاهی وجود دارد که از جمله آن می‌توانیم به فضای استقرار اشتراکی اشاره کنیم که تیم‌ها می‌توانند در آن مستقر شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كسب و كار جهاد دانشگاهی استانی علمی و آموزشی برگزار خواهیم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت سبحان بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در این رویداد ۱۳۸ ایده شرکت داشته‌اند که پس از داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد راه یافتند.

دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب استان قم بیان کرد: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول و نحوه ارائه خود در روز اختتامیه متمرکز هستند.

وی ابراز کرد: اختتامیه رویداد استارتاپی شتاب روز ۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و صاحبان ایده و کسب و کارها در صورت کسی امتیازهای لازم می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری بهره ببرند.

گفتنی است، رویداد استارتاپی شتاب با راهبری پارک علم و فناوری قم و مشارکت فعال دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار می‌شود و هدف از آن افزایش سهم ورود دانشجویان به کسب و کارهای دانش‌بنیان است.

یادآور می‌شود، رویداد شتاب در دو حوزه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات و صنایع خلاق برگزار شد ضمن اینکه برگزیدگان این رویداد علاوه بر جوایز نقدی و قرارگرفتن در اولویت جذب مرکز نوآوری پارک علم و فناوری از حمایت‌های دیگری چون آموزش و مشاوره، اخذ تسهیلات تجاری‌سازی ایده و امکانات مورد نیاز برای تیم‌سازی و رشد ایده نیز بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 6088767

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی