Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@05:15:02 GMT

برگزاری سلسله برنامه‌های «تفسیر آیات حج» ویژه زائران حج

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۳۹۴۳

برگزاری سلسله برنامه‌های «تفسیر آیات حج» ویژه زائران حج

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام امیرمسعود حاجی ابراهیمی از برگزاری سلسله برنامه‌های تفسیر آیات حج ویژه زائران حج تمتع خبر داد و گفت: یکی از بهترین راه انس زائران با کلام الله، آشنایی با تفسیر آیات حج است، به همین منظور این طرح از سوی بعثه مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی، ماه رمضان را ماه بهار قرآن و انس با این کتاب آسمانی عنوان کرد و افزود: با همکاری مدیران، روحانیان و کارگزاران حج و زیارت، طرح تفسیر آیات حج به صورت صوتی و تصویری در ۶ دقیقه ویژه زائران حج تمتع به صورت مجازی برگزار می‌شود که در این طرح با انتخاب یک آیه، تفسیر آن توسط حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین افتخاری از استادان حوزه و دانشگاه برای زائران تبیین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر برنامه و محصولات فرهنگی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر انس بیشتر زائران با قرآن کریم، تصریح کرد: طبق تاکید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، طرح تفسیر آیات حج با عنوان «مصابیح» برای نخستین بار برای حجاج در قالب مسابقه فرهنگی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر این طرح می‌توانند به نشانی اینترنتی http://mb.hajj.ir/ مراجعه کنند. همچنین آیات انتخاب شده در قالب پوستر طراحی شده که مدیران، روحانیان و کارگزاران حج و زیارت برای استفاده از این طرح‌ها می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی مدیریت برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری اقدام کنند.

کد خبر 5190802 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری بعثه مقام معظم رهبری اعزام زائران سازمان حج و زیارت شهرداری تهران ویروس کرونا ماه مبارك رمضان وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران قوه قضاییه ماه رمضان ۱۴۰۰ پرونده قضایی سازمان زندان ها هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ستاد ملی مقابله با کرونا پیش بینی وضعیت هوا تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز