Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن نامجو چند ماه قبل در پیامی ویدئویی اظهاراتی درباره‌ی اتهام‌ آزار جنسی را که علیه‌اش مطرح شده بود “شایعه” خوانده و گفته این اتهام‌ها را “قویا” رد می‌کند.

محسن نامجو، خواننده و نوازنده ایرانی، که چندی پیش از سوی چند زن متهم به آزار جنسی شده بود با انتشار پیامی ویدئویی ضمن پذیرش اتهام خود، عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، نامجو در بخشی از این پیام ویدئویی می‌گوید: «دوستان، خانم‌های محترم؛ بنده، محسن نامجو بابت هرگونه رفتار یا گفتاری که در سال‌های گذشته نسبت به شما اشتباه و یا آزاردهنده بوده صمیمانه، خالصانه و متواضعانه عذرخواهی می‌کنم؛ هم از شما و هم از خانواده‌ی نجیب و محترم‌تان و همچنین دوستان مشترک دلجویی می‌کنم.»

او افزود: "انتظاری هم ندارم که عذر من را الان بپذیرید. فقط امیدوارم با این پیام ویدئویی رنجتان کمی التیام پیدا کند و باور کنید رفتار یا گفتار نابهنجار من ناشی از شیطان‌صفتی یا خدای‌نکرده خودشیفتگی یا احساس قدرت نبوده و نیست، بلکه ناشی از عدم آموزش روابط صحیح در یک فرهنگ هزاران ساله‌ی مردسالار است»"

محسن نامجو چند ماه قبل در پیامی ویدئویی اظهاراتی درباره‌ی اتهام‌ آزار جنسی را که علیه‌اش مطرح شده بود “شایعه” خوانده و گفته این اتهام‌ها را “قویا” رد می‌کند.

او در پیام تازه خود گفته که پیام قبلی‌اش صادقانه نبوده است.

پیش از این چند هنرمند دیگری نیز با اتهام مشابهی روبه رو شده بودند اما نامجو تنها فردی است که اتهام خود را پذیرفته است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا محسن نامجو اخبار حوادث اتهام شایعه عذرخواهی ماه محسن نامجو آزار جنسی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا ایران فیلم کرونا ویروس مادر قتل بورس قیمت طلاق کشته محسن نامجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ای کاش

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • خبر جدید از پیرمرد هتاک سپاهانی؛ او بازداشت نشده و پیغام ویدیویی داده! +فیلم
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • فیلم/عذرخواهی هوادار سپاهان ازبانوان پرسپولیسی
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • باشگاه سپاهان: هواداران بانوی پرسپولیس رفتار ناشایست داشتند
  • ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی