Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:22:36 GMT

تثبیت اشتغال ۲۴ هزار لرستانی در شرایط شیوع کرونا!

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۵۸۹

تثبیت اشتغال ۲۴ هزار لرستانی در شرایط شیوع کرونا!

به گزارش خبرنگار مهر، علی آشتاب امروز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی از واحدهای آسیب دیده از کرونا، حفظ اشتغال و تولید یکی از برنامه‌های دولت است، اظهار داشت: بر اساس مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، اعطای تسهیلات به این کسب کارها یکی از برنامه‌هایی بود که دولت در راستای حمایت و جبران بخشی از خسارت‌های ناشی از کرونا اقدام کرد، که در این استان با همت و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در سال گذشته تعداد ۲۸ هزار و ۹۰۳ پرونده با مبلغ ۳۰۴ میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان به بانک‌های عامل استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ادامه پرداخت تسهیلات به واحدهای متضرر از کرونا در استان اشاره کرد و افزود: از این تعداد پرونده ارسال شده به بانک‌های استان در سال ۹۹، تاکنون مبلغ ۱۹۳ میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان به ۲۰ هزار و ۹۲۷ پرونده پرداخت شده که زمینه تثبیت اشتغال ۲۴ هزار و ۵۴۶ نفر فراهم شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به اقدامات و تمهیدات انجام شده با آثار ناشی از کرونا در اشتغال، تولید و کسب و کارها اشاره کرد و تصریح کرد: افزایش مهلت در فرآیند انعقاد قرارداد، پرداخت حق بیمه صاحبان حرفه‌ها و مشاغل آزاد، امهال سهم کارفرما برای کارگاه‌های مشمول بیمه تأمین اجتماعی و در نظر گرفتن غرامت دستمزد ایام بیماری برای مبتلایان به کرونا از جمله این تمهیدات است.

کد خبر 5190831

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بیکاری ویروس کرونا ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا اراک شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره تعاون کاشان در نشست خبری به مناسبت هفته تعاون گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون، کالا‌هایی همچون سیمان، گلاب و عرقیات گیاهی، فرش دستبافت، لوله‌های چدنی، پلیکا، مفتول مسی، پی وی سی، میلگرد، لنت ترمز، لبنیات و مواد شوینده از کاشان به خارج از کشور صادر شده است.


حسن اربابی افزود: استرالیا، اسپانیا، انگلیس، سوئد، کانادا، آلمان، روسیه، اتریش، هلند، ژاپن، چین، پاکستان، عراق، آذربایجان، ارمنستان و افغانستان از جمله کشور‌های مقصد کالا‌های صادراتی بودند.


وی با اشاره به پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان گفت: مجموعه ورزشی رفاه کارگران به عنوان یک پتانسیل حوزه ورزش میباشد که در این زمینه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی رفاه کارگران اختصاص پیدا کرده است.


اربابی با اشاره به اینکه میزان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده ۲۲۳ میلیارد تومان بوده است تصریح کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی باید پایدار باشد و از این رو تسهیلات امسال به روستا‌هایی پرداخت می‌شود که برنامه داشته باشند و برای هر اشتغال حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و تسهیلات پرداختی نیز مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.


وی با اشاره به ۶۳ هزار بیمه شده اجباری در شهرستان کاشان ابراز داشت: این تعداد در یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی مشغول به کار هستند که این مهم نشان از وسعت جامعه کارگری و اهمیت حوزه کارگری در شهرستان کاشان است.

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تاثیر تثبیت بر انتظارات تورمی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال