Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@07:07:55 GMT

آمادگی سپاه برای برپایی بیمارستان‌های صحرایی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۸۷۴

آمادگی سپاه برای برپایی بیمارستان‌های صحرایی

سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه در گفتگو با تسنیم در خصوص آمادگی این نهاد برای افزایش ظرفیت بیمارستانهای ثابت و احداث بیمارستانهای صحرایی در موج چهارم کرونا گفت: مجموعه بیمارستان‌های ثابت، سیار و صحرایی سپاه آماده هستند تا متناسب با نیازمندی و در خواست وزارت بهداشت گسترش پیدا کرده و افزایش ظرفیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای همه گیری بیماری کرونا، بیمارستان‌های ثابت سپاه در تمام کشور ظرفیت خود را برای پذیرش بیماران کرونایی افزایش داده و بیمارستان‌های سیار و صحرایی سپاه نیز آماده هستند در صورت در خواست وزارت بهداشت در کمترین زمان ممکن در اقصی نقاط کشور برپا شوند. همچنین نقاهتگاه‌هایی که ما در ابتدای همه گیری کرونا احداث کرده بودیم نیز هم اکنون آماده هستند در صورت نیاز به مردم خدمت رسانی کنند.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: اخیرا  و با آغاز موج چهارم بیماری کرونا در کشور، وزیر بهداشت طی نامه‌ای به فرمانده کل سپاه در خواست تشدید طرح شهید سلیمانی را داشت که سردار سلامی نیز به تمامی سپاه‌های استانی دستور دادند ضمن تشدید مراقبت‌ها در طرح شهید سلیمانی هرگونه همکاری لازم با وزارت بهداشت را انجام دهند.

سردار شریف اظهار داشت: همچنین با دستور سردار سلامی همه نیروها و سپاه‌های استانی فعالیت گسترده‌ای را در حوزه کمک‌های مومنانه آغاز کرده‌اند که یک مرحله آن قبل از 15 رمضان و مرحله دیگر آن نیز بعد از نیمه ماه رمضان با همکاری مردم در عزیز در مساجد و محلات انجام خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در آستانه هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج در نشست خبری  شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ برنامه در سطح بسیج و ۱۴۱ برنامه در سطح سپاه طی هفته عقیدتی و سیاسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی ادامه داد: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان حلقه‌های صالحین، برپایی حلقات صالحین، برگزاری مسابقه نقاشی و خطاطی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و سایر شهدا اهم برنامه‌ها است.

وی، بصیرت دهی به جامعه را از عمده برنامه های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی اعلام کرد و گفت: امروزه جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه است. 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار کرد: جامعه ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال داشتند. 

وی تشریح ثمرات و موفقیتهای انقلاب اسلامی را از مصادق جهاد تبیین دانست و گفت: وعده صادق تجلی و مایه تبلور انقلاب اسلامی بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، تاکید کرد: ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است لذا تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام در دستور کار قرار گیرد. 

از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز