Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد الزهرا(س) زاهدان گفت: ویژه برنامه های ماه رمضان کانون فرهنگی و هنری مسجد الزهرا(س) زاهدان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

«مرتضی زینلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: مسجد الزهرا سلام الله علیها  نماز صبح را به جماعت برپا می کند و به دنبال آن مومنان و روزه داران به مدت ۵ دقیقه از منبر علما و روحانیون استفاده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان ادامه داد: نماز ظهر در ماه مبارک رمضان در مسجد الزهرا سلام الله علیها به جماعت اقامه می شود.

 

زینلی یادآور شد: نماز مغرب و عشاء در مسجد الزهراء سلام الله علیها  در دو نوبت اقامه می شود که نوبت اول به وقت آن و نویت دوم ساعت ۲۰:۳۰  همراه با اقامه یک شبانه روز نماز قضا برگزار می شود.

 

وی افزود: آیین جزء خوانی قرآن کریم بعد از ظهر در طول  ایام ماه مبارک رمضان با حضور قاریان ممتاز زاهدان میزبان روزه داران خواهد بود.

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد الزهرا رمضان کانون فرهنگی کانون فرهنگی و هنری مسجد الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود

نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

به گزارش مشرق، نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران هفتم اردیبهشت ماه به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

طبق روال ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های دانشگاه به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی