Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@14:12:22 GMT

اثر جدید جمال میرصادقی روانه بازار کتاب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۵۳۹۶

اثر جدید جمال میرصادقی روانه بازار کتاب شد

رمان اینگرید، نازنین آلمانی داستان مردی است که از همسر آلمانی خود جدا می‏شود و در طول رمان، خاطرات آشنایی و جدایی را با خود مرور می‏کند. در این بین با دختری آشنا می‏شود و مسیر زندگی هر دو تغییر می‏کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشر آواهیا از مجموعه آثار جمال میرصادقی، رمان «اینگرید، نازنین آلمانی» را برای بار دوم منتشر و روانه بازار کتاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمتی از این کتاب که در پشت جلد نیز منتشر شده، می‏خوانیم:« امروز جلو منو گرفتن و می‏خواستن منو با زور با خودشون ببرن. دیروز هم مدرسۀ مارو بستن. دوست‏های من هم رفتن. من که نمی‏تونم صبح تا شب خونه بمونم و آشپزی کنم. یا با من می‏آی یا من می‏رم.»

چشم‏هاش پُر از برق شده بود. دستش را تکان می‏داد.

« این‏جوری نمی‏مونه، درست می‏شه اینگرید.»

«چی درست می‏شه؟ روز به روز بدتر هم شده. جواب منو ندادی یا با من می‏آی یا من می‏رم.»

« من هم اگه بیام اون‏جا باید آشپزی کنم. استاد ادبیات فارسی به چه دردشون می‏خوره.»

« پس می‏تونی حال منو بفهمی آقا. معلم زبان آلمانی به چه دردشون می‏خوره.»

شب که به خانه آمد، یادداشتی رو میز اتاقشان بود:

« من می‏روم خانۀ روث.»

تقاضای طلاق کرده بود...

 

جمال میرصادقی زادۀ اردیبهشت 1312، داستان‏نویس و داستان‏پژوه است و تاکنون بیش از 70 جلد کتاب در این حوزه به چاپ رسانده است. او اکنون در موسسه فرهنگی هنری سپندار جاودان خرد، ادبیات داستانی تدریس می‏کند و به عنوان رییس مدرسه داستان سپندار نیز با آن موسسه همکاری دارد. تمامی آثار اخیر او نیز در نشر آواهیا از مراکز وابسته به هلدینگ سپندار منتشر می‏شود.

چاپ دوم رمان اینگرید، نازنین آلمانی در 136 صفحه با جلد شومیز و بهای 28 هزار تومان از سوی نشر آواهیا منتشر شده و علاقمندان برای خرید این اثر می‌توانند به فروشگاه دائمی نشر آواهیا به آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، پلاک هشتاد، کافه آواهیا مراجعه کنند و یا برای خرید غیرحضوری به شماره تماس 26410657 تماس بگیرند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: چاپ دوم انتشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خون شریک ۲ روانه بازار نشر شد
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها