Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:19:00 GMT

تا پایان امسال تقریباً به کل طالقان گازرسانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۵۶۷۶

تا پایان امسال تقریباً به کل طالقان گازرسانی می‌شود

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: در حال حاضر ۳۷ پروژه گازرسانی روستایی در دست اجرا است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۵ درصد شهرستان طالقان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

حسین تقی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مشترکین البرزی در ۱۲ ماه سال ۹۹ در مجموع ۵ میلیارد و ۷۵۳ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۶۵۱ متر مکعب گاز مصرف کرده‌اند که در مقایسه با سال ۹۸ حدود ۳ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مشترکان گاز استان در ۱۲ ماه  سال ۹۸ بیش از ۵ میلیارد و ۹۱۹ میلیون و ۳۷۱ هزار متر مکعب گاز طبیعی مصرف کرده بودند.

این مسئول با اشاره به تعداد مشترکان گاز البرز گفت: در حال حاضر ۹۱۰ هزار و ۹۲۲ مشترک در بخش‌های تجاری، خانگی و صنعتی است.

وی با بیان اینکه سالانه ۴۰ هزار مشترک به مشترکان گاز استان اضافه می‌شود، گفت: حدود ۵۰ درصد گاز تولیدی استان در بخش خانگی و مابقی نیز در بخش تجاری و صنعتی استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز البرز با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای گازرسانی به مناطقی که هنوز از نعمت گاز برخوردار نشده اند، توضیح داد: تنها شهر فاقد گاز استان آسارا است و اغلب روستاهای بدون گاز استان نیز در منطقه چالوس و شهرستان طالقان که اغلب صعب العبور هستند واقع شده‌اند.

تقی نژاد با تاکید بر اینکه عملیات گازرسانی در طالقان با سرعت قابل قبولی در حال انجام است، تصریح کرد: در حال حاضر ۳۷ پروژه گازرسانی روستایی در دست اجرا است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۵ درصد شهرستان طالقان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر اشتهارد و فردیس جزو شهرستان‌های سبز استان هستند و در تلاش هستیم تا پایان سال طالقان نیز به آنها اضافه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استانی شهرستانها حسین تقی نژاد شرکت گاز البرز شهرستان طالقان منطقه چالوس حال حاضر گاز استان تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه تردد شمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز، طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۹۲۲ خودرو از جاده‌های استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱/۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز عنوان کرد: در این بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۳۰۶ خودرو با ۲۶/۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۶۱۶ خودرو با ۱۷ درصد افزایش از استان خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴/۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، افزود: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران - کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳ بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز یادآور شد: در این مدت ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان‌های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

کد خبر 6088302

دیگر خبرها

  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال