Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@03:15:18 GMT

سنگینی صف های فروش در معاملات بورس ادامه دارد!

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۵۷۲۸

سنگینی صف های فروش در معاملات بورس ادامه دارد!

در معاملات اولیه بورس امروز بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «تپکو» و «بنو» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده حدود ۳۱۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. 

به گزارش اقتصاد آنلاین، معاملات بورس امروز  تا ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶هزار و ۳۰۰میلیارد تومان بوده است،بر همین اساس سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶هزار و ۱۳۵میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودرو و ساخت قطعات کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش حدود ۴۶۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۳۰میلیارد تومان می‌شود.  همچنین در طرف دیگر معاملات تقاضای چشمگیری وجود ندارد.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۵۵میلیارد تومان (۹۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۲۸۰میلیارد تومان (۲۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۸۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۳.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «تپکو» و «بنو» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده حدود ۳۱۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «غگیلا»، «سیتا» و «شصدف» در نوبت انتظار است.

این جدول حدود ۲۰درصد از ۶هزار و ۴۷۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۴۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن هزار و ۴۳۳درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۹۲۵میلیارد تومان خواهد رسید.

 

پربیننده ترین همه چیز درباره یارانه رمضان! سحر قریشی با تیپ مشکی + عکس طلا به بالاترین سطح شش هفته‌ای رسید / فلز زرد آماده عبور از کانال ۱۸۰۰دلاری شباهت زیاد حمید گودرزی به پدرش + عکس در صورت عدم ثبت اطلاعات در سامانه ملی املاک چه اتفاقی می‌افتد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۵۱۸۲ واحدی به ۲,۲۵۹,۷۳۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با افت ۵۱۸۲ واحدی به ۲,۲۵۹,۷۳۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۹۴.۴۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۷.۹۵۵ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۹,۳۸۲ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۲,۲۰۹.۲۱۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۰۵۳,۱۵۶.۶۱۶ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فارس» و «فولاد» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 750658

دیگر خبرها

  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • آینده بورس در چند پرده
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات