Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت بچه های مسجدی، طرح «سهم من از ماه خدا» در ادامه رزمایش همدلی و کمک مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به منظور دستگیری از نیازمندان و تهیه ارزاق معیشتی به محرومان به مناسبت ماه ضیافت الهی طرح«سهم من از ماه خدا» توسط مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این طرح در ادامه رزمایش همدلی و کمک مومنانه، ویژه ماه مبارک رمضان است که از مشارکت خیرین و روزه داران برای تهیه بسته غذایی ماه رمضان ویژه نیازمندان استفاده خواهد شد.

 

مشارکت در جبران خسارت ناشی از کرونا در سفره نیازمندان از طریق مرکز نیکوکاری شهید محسن حججی مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان از اهداف اجرا این طرح است.

 

روزه داران و خیرین علاقمند برای مشارکت در این طرح می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۰۴۰۳۵ به دست نیازمندان برسانند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه مسجد امام حسین ع زنجان ماه مبارک رمضان مسجد امام حسین ع کوی فرهنگ زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله حسنی گفت: جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردمی» در سال جاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید است.

حسنی ادامه داد: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان همچنین در خصوص کاهش مصرف آب با بکارگیری سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم اظهار داشت: این طرح از سال‌ها پیش در حال اجرا است، اما امسال سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حسنی در مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود ضمن آنکه برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم و با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید بازگردند و منجر به افزایش تولید شوند.

کد خبر 6097626

دیگر خبرها

  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد