Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@02:55:43 GMT

مخفیگاه از کدام پلتفرم اکران آنلاین می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۴۱۰

مخفیگاه از کدام پلتفرم اکران آنلاین می شود؟

همزمان با صدور پروانه نمایش فیلم «مخفیگاه» به کارگردانی بنیامین نادعلی اولین تیزر این فیلم رونمایی و منتشر شد.

پروانه نمایش  فیلم «مخفیگاه» به کارگردانی بنیامین نادعلی و تهیه کنندگی هاشم علی اکبری و یوسف نادعلی  صادر شد. همچنین اولین تیزر این فیلم که توسط بنیامین نادعلی ساخته شده رونمایی و منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم«مخفیگاه» اولین فیلم بلند بنیامین نادعلی در مقام کارگردان و یک فیلم اجتماعی است که به زودی از پلتفرم های اینترنتی پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: از وقتی یادمه دارم واسه زندگیم رکاب می زنم ولی کم زمین‌ نخوردم،تازه فهمیدم خوبه یه وقتایی زمین بخوری که بفهمی راه رو داری اشتباه میری...

امیررضا رنجبران، نهال دشتی، میلاد معیری، شایان فصیح زاده، امیر رئیسیان، سام دادخواه، روناک پوریادگار، مهدی امینی، حمید پری نژاد با حضور بهار قاسمی و علیرضا مهران و... از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی دارند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از:
تهیه کنندگان: هاشم علی اکبری و یوسف نادعلی، مدیر فیلمبرداری:بنیامین نادعلی، بازنویسی فیلمنامه : بنیامین هفت لنگ، صدابردار:فرید پیرایش، تدوین: بنیامین نادعلی، طراح صحنه و لباس:آبتین برقی، طراح چهره پردازی:کوروش علیزاده، مدیرتولید:پروانه زبان فهم،صداگذاری:مهدی جمشیدیان، آهنگساز:امیرکسایی،محمدامین ابراهیمی، دستیار و برنامه ریز:ارسلان ابراهیمی، دستیاردوم:حسین آقاکوچکی، منشی صحنه:رویا بابابیگی، جلوه های ویژه بصری: حسن پیله ور، اصلاح رنگ: بنیامین نادعلی، انتخاب بازیگر:آیدا تبیانیان، سرپرست گروه بدلکاری:شایان بی آلایش،مهدی گردان،محمدعلی شهبازی، عکاس: فاطمه اسماعیل نژاد،علیرضا پرتو، مشاور رسانه:علی زادمهر /ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بنیامین نادعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد

آفتاب‌‌نیوز :

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی‌تر عمل کند.

 بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم‌های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است، اما مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • پیرترین پدر و مادر‌ها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • پیرترین پدر و مادرها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری کاهش یافت | پیرترین پدر و مادرها در اولین فرزندآوری کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین