Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@12:22:12 GMT

افزایش فروش اوراق بدهی دولت در سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۶۵۸

افزایش فروش اوراق بدهی دولت در سال ۱۴۰۰

محسن علیزاده عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی بورس  در گفت و گو با  خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد  نحوه  انتشار اوراق بدهی توسط دولت طی سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: سال گذشته دولت از طریق محل فروش اوراق بدهی درآمد نسبتا خوبی را بدست آورد، امسال بنا بر برنامه ریزی های صورت گرفته  در بودجه کشور  قرار است دولت فروش نفت را کاهش دهد اما از طرف دیگر برای جبرای  کسری بودجه تصمیماتی اخذ شده که در عوض آن به انتشار اوراق بدهی  بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۵۷ میلیون کد سهامداری داریم/ خرید و فروش رمز ارز ممنوع و غیر قانونی است

او تاکید کرد: فروش اوراق بنا بر برنامه ریزی‌های صورت گرفته در بودجه ۱۴۰۰ به نسبت سال گذشته  دو برابر شده، ناگفته نماند که فروش اوراق از جانب دولت می‌تواند در یک مقطع زمانی به پیشبرد طرح‌های تولیدی و اقتصادی کمک کند.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: اگر فروش اوراق در سال گذشته به طور مثال به  ۶۰ هزار میلیارد تومان می رسید در بودجه امسال این امر حدود پنجاه درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس ایران فروش اوراق اوراق بدهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته ورود و خروج هایی بود که در فهرست سهامداران عمده ودی اتفاق افتاد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwm

دیگر خبرها

  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد