Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان کریمی گفت:  خادمیاران رضوی کانون محله ای مسجد جامع شهرستان جیرفت ۴ تن پیاز برای توزیع میان محرومین به سیرجان ارسال کردند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «ایمان کریمی» گفت: مواسات وکمک مومنانه درکشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه فراهم کرده است تا کمک های جمع آوری شده با حفظ شان، جایگاه، عزت و آبروی نیازمندان بین آن ها توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مسئول کانون محله ای خادمیاران رضوی مسجد جامع شهرستان جیرفت افزود: خادمیاران رضوی با همکاری کشت و صنعت شهرستان جیرف اقدام به تهیه ۴ تن پیاز برای توزیع در بین نیازمندان سیرجانی کردند که پس از بارگیری در محل کشت و صنعت شهرستان و ارسال، توسط خادمیاران کانون محله ای مسجد امام رضا (ع) شهرستان سیرجان در بین نیازمندان توزیع شد.


وی تاکید کرد: توزیع ۱۶۰ بسته ارزاق معیشتی به ارزش ۱۳ میلیون تومان شامل روغن یک لیتری، برنج، سویا، ماکارونی، گوشت گوسفند، رب گوجه فرنگی، ذبح ۱۶ گوسفند وتوزیع گوشت گرم به ارزش ۳۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان، پرداخت هزینه درمان، ویزیت، دارو، ایاب وذهاب، رزرو مسافرخانه، بیماران نیازمند به ارزش ۵ میلیون و ۴۶۲ هزار تومان، تامین لوازم منزل شامل یخچال، ماشین لباسشویی، فلاسک، کتری، سرویس کولرگازی به ارزش ۵ میلیون ۶۴۰ هزار تومان، تهیه و توزیع ۲ هزار و ۱۸۰ پرس غذای گرم، تهیه و توزیع و میوه سیفی جات به ارزش ۴ میلیون تومان، تعمیر منزل و سرویس بهداشتی و همچنین خرید مصالح ساختمانی به ارزش یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان از  دیگر اقدامات این کانون محله ای درشهرستان جیرفت است.

 

به نقل از آستان نیوز از کرمان 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع پیاز کمک به سیل زدگان پیاز خادمیاران رضوی کانون محله ای هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ عدیل سروی گفت: امسال ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان در استان توزیع می‌شود و پیش بینی شده از این مقدار تخم نوغان، نوغانداران ۵۶۰ تن پیله‌تر ابریشم برداشت کنند. 
وی با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، افزود:نوغانداران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح فردا  تا ۱۷ عصر، به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، لاهیجان، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندرانزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.
رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.
سروی با بیان اینکه قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌تر به بازار عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • توزیع تخم نوغان در گیلان